Hoi dames, Ik ben op zoek naar een leuke maxi dress voor deze zomer. Hebben jullie er een en zo ja, waar vandaan? Foto?
ik heb een leuke bij vero moda vandaan, heel casual met streepjes maar die valt echt prachtig. eentje van only en een paar van primark! maar je ziet ze eigenlijk overal zal vanmiddag een foto maken!
heb er toevallig gister avond 2 besteld bij wehkamp. wel positie maar ze hebben ook heel veel leuke gewone bij Primark ook leuke gezien. Die van H&M vind ik nooit zo mooi vallen. weinig model, en heel lang. ben 1.73 maar heb toch altijd een stuk over aan de onderkant
Jaaaaa foto! Ik vind ze echt super maar vrees dat ze mij niet mooi staan. Je lijkt er vaak wat steviger in toch?
Ik heb er 2 van Vero Moda/Only, een blauwe en één met een soort tijgerprint. Vallen mooi langs mijn lichaam en zitten heerlijk luchtig. Heb van de h&m een maxiskirt van vorig jaar. Maxidress kan ook prima voor een kleiner iemand alleen moet je wel opletten dat hij dan niet over de grond gaat hangen.
Ja dat over de grond hangen zal hier dan het probleem worden..hopelijk kan ik er 1 vinden die niet megalang is. h&m maar eens proberen
Ik heb er dit weekend ook een gekocht bij Vero Moda echt superleuk en zit te denken om er nog eentje bij te halen, zit superlekker en kost maar 30 euro
Lange jurken, elegant of casual, vind je op bonprix.nl Hier heb je er een heleboel. Maxi-jurk grasgroen met print - Voor haar - bonprix.nl Deze heb ik en in het echt staat hij mooier.
Tnx voor de tips ladies...want die van chiggy vind ik ook mooi maar ben 10 cm korter..ben bang dat ik dan net zo'n lilliputter lijk. Ga asos en villa even bekijken.