Wie heeft er ervaring mee? Wat kost het per behandeling? Hoeveel behandelingen moest je ondergaan? En wat heb je precies laten laseren? ( enkel het randje of meer?)
Dat is verschillend per salon. Dat is verschillend per persoon. Meestal rond 10 behandelingen. Niets. Blond haar pakt niet.
Hele schaamstreek laten doen, ik heb 11 behandelingen gehad maar nog steeds haartjes, je moet ieder jaar een onderhoudsbeurt doen, dat wist ik niet! Een pakket is wel voordeliger maar pas wel op dat als je het van tevoren betaald en de salon gaat failliet ben je je geld kwijt! Heb het laatst nog gedaan en het was 99 euro voor 1 behandeling.
Ik ben er mee bezig, maar waar ik het doe zou je aan ongeveer zes behandelingen genoeg moeten hebben (ik heb donker haar). Ik denk dat het ook afhankelijk is van de methode en apparatuur die ze gebruiken Kost 90 per keer
Ik betaal 50 euro per behandeling voor mijn gehele schaamstreek. Alleen bikinilijn is iets van 30 euro. Met donker haar heb je 6-12 behandelingen nodig. Ik ben er heel blij mee! Scheelt flink in irritatie en onderhoud. Na een zwangerschap kunnen door de hormonen weer meer haren teruggroeien. Ik ben nog niet alles kwijt, lig even stil door de zwangerschappen. Maar het resultaat mag er al zijn
Aaah.. ik zit hier met mijn benen extra dicht geknepen.. Heb 1 keer mijn benen laten harsen, voor mijn gevoel trok ze mijn hele huid eraf... durf nooit meer en al helemaal niet daar, hoe irri dat scheren ook is.
Maar dit gaat over laseren toch? Niet over harsen? Ik lees even mee. Ben ook wel benieuwd. Was niet zo blij met m'n harsresultaat (maar het schijnt ook pijnlijker te zijn tijdens de zwangerschap, dus misschien durf ik daarna nog wel een keertje, hihi.) Maar het lijkt me zo fijn om er permanent helemaal vanaf te zijn! Ook onder m'n oksels trouwens! Je kunt ook van die IPL apparaten kopen toch?
Als je te licht haar hebt pakt het niet. Dat was bij mij ook het geval. Alleen dat vertellen ze je pas na tig behandelingen waarna er nog steeds geen resultaat is..
Maar dat voelt ook aan als kleine elastieken pikjes toch? Liet mij vertellen? Doet niet zo'n pijn liet ik mij vertellen, net zoals ze dat bij harsen zeggen, doet niet zo'n pijn... bbbbrr, echt wel!
Ik vind het wel beetje pijn doen, het is niet pijnloos. Waar ik ga kon je wel eerst even een klein vlakje op je been laten doen om te proberen Ik laat trouwens ook mijn benen en oksels doen.
Ik laat mijn gehele schaamstreek, stukje bilnaad laseren en oksels voor 80 euro per behandeling. Ik betaal voor 8 behandelingen en iedere behandeling die er boven komen is voor haar rekening! Is super fijn, en het resultaat zie en merk je al heel snel.
Hoi! Waar zit de salon/persoon waar jij het laat doen? Het klinkt wel goed namelijk, maar als het voor mij heel ver weg is...
Ik denk erover om zelf zon apparaat te kopen, maar twijfel omdat het heel duur is en ik denk dat het heel snel ontwikkelt...
Ik ben pas begonnen met mijn oksels. Ik vond de pijn reuze meevallen. Maar dat zal per lichaamsplaats verschillen denk ik. Van tevoren trok ze met een pincet een aantal haartjes er uit. Want het ligt aan de donkerte van de haarzakjes of een behandeling wel of niet kan. Na 1 behandeling merk ik al verschil (nu 4 weken geleden) Als ik mn onderkantje zou laten doen zou ik niet alles laten doen denk ik. Het schijnt dat een ipl apparaat die je gewoon in de winkel kunt kopen toch minder goed en langdurig resultaat geeft. Misschien even recensies googlen?