Borstverkleining - spijt?

Discussie in 'De lounge' gestart door bolkje, 6 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Heb jij een borstverkleining gehad?

1. Nee

2. Ja, maar ik heb er spijt van

3. Ja, en geen spijt

4. Ja, en alleen spijt dat ik het niet eerder heb gedaan

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Vandaag is de dag!
    Heel veel succes! Je zult straks zo blij zijn met je nieuwe boobies! :D

2. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.108
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Heel veel succes Bolkje!

3. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Succes vandaag Bolkje!

4. bababoe

bababoe Fanatiek lid

11 mrt 2011
    1.801
    775
    113
    Succes Bolkje!!

5. mumija

mumija Niet meer actief

Heel veel succes vandaag bolkje!!

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Hoe is het gegaan?
    Veel succes met het herstellen! En vooral héél rustig aan doen en je lekker in de watten laten leggen!

7. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.108
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Las op Facebook dat de operatie goed is vergaan.

8. Hey!! Het is goed gegaan. De pijn begint nu wel wat meer te komen, maar vergeleken met een bevalling: peanuts :D

9. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ah, fijn zeg! Voor de pijn heb je pijnstillers gekregen, hoop ik?
    En lekker rustig aan doen he! Mijn valkuil was dat ik me op mijn handen omhoog wilde duwen om van lig naar zit te gaan, of van zitten naar achteren willen schuiven. Mag niet!!!

Ben je tevreden met het resultaat, tot nu toe?
    Heb je niet het idee dat ze ineens heel dichtbij zitten? Ik had een (broodnodige) lift erbij gehad en het voelde echt of ze onder mijn kin zaten, omdat ze zoveel lager zaten :D

10. Ik heb ze nog niet gezien, alleen in het tape!! Maar ze zitten wel een stuk hoger ja!!! Even wennen denknik.

Ik heb paracetamol en naproxrn.

Ik vind het heel lastig om me niet uit te rekken na het slapen :p

11. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Oja, dat uitrekken inderdaad. ;)

Bij mij zaten ze ook 2 weken in het tape, maar je hebt zo al wel een idee van de grootte. Ze zagen er overigens erg vierkant uit in mijn geval, maar dat kwam door de tape. ;)

12. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Wat fijn dat het allemaal goed is gegaan. Beterschap! Hopelijk valt het herstel je mee

13. Hier is het tape er gister vanaf gegaan. Ik vond het echt van die punttietjes :p haha. Maargoed, gewoon even wennen. In een BH vind ik ze wel ontzettend mooi in elk geval :D

14. O, enne guess what: de PC heeft mijn tepels op hun steeltje laten zitten :D Als het ooit gebeurt kan ik dus nog borstvoeding geven ook.... * rolt over de vloer van het lachen *

15. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Goed om te lezen! Volgens mij valt het wel mee met de pijn, want je klinkt behoorlijk vrolijk :)

De tape is er wel snel vanaf, zeg! Bij mij was het na 2 weken pas.

16. Ik heb nog wel hechtpleisters, maar het zit niet meer helemaal vast. Gaat idd best lekker :D

17. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Fijn dat het goed gaat! Heeft het "op steeltjes laten zitten" misschien nog effect op de gevoeligheid van je tepels of gaat het dan alleen om de verbinding met je melkklieren?

18. Opzich wel, ja. Als ze niet op de steeltjes blijven worden ze dus losgesneden van de 'melkweggetjes' en zenuwen. Nu in principe niet, maar het is natuuurlijk de vraag hoe het zich allemaal herstelt.

Momenteel is het in elk geval compleet gevoelloos... Maar dat schijnt sowieso vrij gangbaar te zijn na deze ingreep

19. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik heb het 20 jaar geleden laten doen en nog elke dag trots op mijn borsten.
    Enige keer dat ik spijt had was na de geboorte van mijn dochter. Ik had te weinig productie.

Ik heb geen gevoel in mijn tepels en de jeuk van mijn littekens vind ik erg vervelend, omdat ik het niet kan wegkrabben, maar echt.....ik ben er nog elke dag blij meik ben van een dubbel D naar een kleine b gegaan.

20. Vraagje: hadden jullie ook meer pijn van de operatie tijdens de dagen voordat je ongesteld moest worden? Ik heb niks bijzonders gedaan en toch veel meer pijn dan voorgaande dagen...

OK, bedenk me net dat ik vanmiddag ook voor het eerst een klein stukje heb gefietst, maar toen had ik nergens last van en nu opeens vanavond behoorlijk wat pijn vergeleken met hoe het ging...

Deel Deze Pagina