Weet niet hoe de regels nu zijn maar 15 jaar geleden moest je 6 weken rust houden en mocht je ook niet fietsen haha. Kan best zijn dat je spieren dit even niet heel grappig vinden. Btw moet jij het ook masseren? Ik moest het dus dagelijks masseren om de spieren soepel te houden. Het probleem daarmee is dat het wel erg gemakkelijk gaat en je dus erg moet oppassen dat het geen gewoonte word want ik zat dus midden in een lunchroom mijn boobs te masseren
Ik mocht alles alweer gaan oppakken, rustig aan. Maar ik merk wel dat ik snel moe ben als ik teveel doe. Alleen deze pijn is nu de eerste keer.... Dat masseren is hier niet gezegd, maar ik doe dat eigenlijk automatisch al af en toe
Ik vermoed dat je het dan toch nog iets rustiger moet oppakken van binnen is het natuurlijk nog een behoorlijke wond en voor de genezing staat daar 6 weken voor. Het is voor mij natuurlijk alweer heel lang geleden dat ik het heb laten doen maar ik weet wel dat ik fietsen toch echt uit mijn hoofd heb gezet die tijd
Geen operatie gehad maar het lijkt mij wel logisch o.i.v. hormonale schommelingen. Hier ook altijd pijnlijke borsten wanneer ik pms heb. Fijn dat het zo goed is gegaan allemaal Bolkje. Van welke cupmaat ben je gegaan naar welke cupmaat nu? 😊