Welke Foto-op-cavans-site raden jullie aan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Polletjepiek, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Hallo dames (en heren)

Ik wil graag een foto op canvas aan familie cadeau doen. Dus was ik op de site van de hema bezig en de foto komt er op zich goed op. Maar aan het einde zie je dan hoe hij er uitziet en dan zie je echt die blokjes van het canvas heel duidelijk. De site zegt wel dat de foto op zich goed is.
    Wie heeft hier ervaring mee?

Of welke site raden jullie anders aan?

2. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.039
    3.864
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik heb goede ervaringen met de canvassen van de hema, ik heb er nu 5 en ze zien er allemaal mooi uit.

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ook hele goede ervaringen met de canvassen van de Hema

Ook eens besteld bij herinneringoplinnen, maar daar moet je zelf nog haakjes kopen om aan het Canvas te bevestigen

En als je de pixels ziet in het Canvas op de Hema site, dan ligt dat aan je foto, en zul je het op elke Canvas site krijgen.

4. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
  5. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    herinneringenoplinnen.nl!!! de allermooiste canvaskwaliteit en een super goede service!

6. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Zeker weten! Ik ben ook zeer tevreden over ze.

7. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik sta hier ook volledig achter!!!

8. Liesbeth79

Liesbeth79 Bekend lid

18 mei 2007
    575
    1
    18
    Vrouw
    Gelderland
    Hier ook zeer goede ervaringen met herinneringenoplinnen.nl

9. Fransa

Fransa Niet meer actief

Wij hebben een canvas van uwmooistefoto.nl en ook een van foto.com
    Beide een goede kwaliteit. Hebben zelf beide keren verschillende foto's eerst tot één foto bewerkt en daar toen een canvas van laten maken. Is in beide gevallen goed gelukt.

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    herinneringenoplinnen !
    Al vaak besteld en 1x gehad dat er een klein drukfoutje in zat ( zwart puntje op grijs ) toch even melding van gemaakt en
    kreeg dezelfde dag bericht dat er een nieuw doek onderweg was, had het 2 dagen later in huis!
    Deze was helemaal goed. Zat een bericht bij dat ik het ''foute'' doek kon houden en nog een kortingsbon van 10% op een volgende koop.

Vond ik heel netjes. Verder al keer of 6 besteld en helemaal goed gegaan

11. bloem2

bloem2 Niet meer actief

idd herhinneringenoplinnen.nl
    2x besteld en we zijn super tevreden!

12. SeaShell

Hebben jullie bij herinnering op linnen wel een bevestigingssysteem gekregen? Vind het eigelijk wel slecht dat dat er niet bij zit. Je moet dan zelf iets fabriceren om het op te hangen of naar de bouwmarkt om van die haakjes te halen die je erop kunt schroeven zodat je hem kan ophangen. Ik heb een doek van 70x70 van herinneringoplinnen en een paar canvassen van de Hema. Die van de Hema zijn netjes gespannen met houtjes en kun je zelf verder spannen mochten ze door de jaren heen verslappen én het ophangsysteem is al bevestigd
    Bij herinneringoplinnen zitten die houtjes er niet en dus geen ophangsysteem

Kortom, voor een paar euro meer zou ik voor de Hema gaan

13. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    huh? ik heb hem gewoon aan de muur hangen zonder haakjes o.i.d. Je kunt hem toch gewoon aan de houten rand ophangen?
    En de canvassen van herinneringenoplinnen verslappen niet dus zelf verder aanspannen is niet nodig;)

14. SeaShell

Normaal hoort er altijd een systeempje aan te zitten. Anders zou ik een joekel van een spijker in de muur slaan als hij aan de houten rand moet hangen. Nu heb ik er een heel dun spijkertje inzitten van 2 mm dun en zo'n 1,5 cm lang, anders krijg je zo'n groot gat als je er ooit iets anders neer wil hangen. Ik vind dat voor een Canvas van rond de 70 euro er wel een systeempje aan mag zitten zoals bij de Hema wel het geval is

15. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ik heb nu ook 2x bij herinneringenoplinnen.nl besteld en ben ook zeer tevreden over ze. Ik heb de doek ook gewoon aan de houten rand hangen. 1tje heb ik 5 jaar en hij is nog steeds mooi.

16. Polletjepiek

Zo wordt het dus bij de hema.

Bij een verkleinde versie van de foto geeft de site een waarschuwing, Bij de originele foto niet.

17. Polletjepiek

Zou iemand eens naar de foto's willen/kunnen kijken? Wat vinden jullie?

18. SeaShell

erg raar.. hoe groot wil je het canvas laten worden? en hoe groot is de orginele foto ( hoeveel pixels)

Maak je het met de gedownloade hema software ( hema fotoservice) of op de website zelf?

19. SeaShell

download de fotoservice applicatie eens

foto album software

als het dan nog niet gaat in dat programma ligt het zeker aan je foto. Ik bestel daar ooit canvassen van 80x80 of groter en krijg daar echt perfecte doeken van, mits mijn foto van goede kwaliteit is

dik denk dat de resolutie veel te laag is ( geeft het rode uitroepteken ook aan) wellicht als je een heeeel klein canvas kiest dat het wel goed is

Deel Deze Pagina