Oke Lady's we gaan weer even lachend het weekend in

Discussion in 'De lounge' started by LittleMonsters, Apr 19, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

#1 LittleMonsters, Apr 19, 2013
    Last edited by a moderator: Apr 19, 2013
  2. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik hou ook wel van die scheten humor. :p
    Het is een leuk filmpje, zeker omdat hij zelf niet weet wanneer de scheten komen. haha

Deed me aan een van mijn favorietje kerst filmpjes op youtube denken...
    The Farting Santa - YouTube

Oh en over perongeluk eentje laten glippen gesproken.
    Dat is mij nog nooit gebeurt. Ben nou 9 jaar samen met mijn man en die heeft me nog nooit 1 scheet horen laten. :)
    Als ik andere hoor ruften in het openbaar lig ik altijd in een deuk en die mensen doen altijd alsof zij het niet waren.

3. LittleMonsters

ik moet nog meeste om hem lachen... oh echt... droge broek nodig hhaha

4. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

Oct 29, 2008
    3,862
    0
    0
    Brabandse Land
    Zo flauw maar moest echt lachen!!

5. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

Oct 29, 2008
    3,862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ow en het is me wel eens gebeurd dat ik er per ongelijk eentje liet gaan,om door de grond te zakken maar ook om te lachen!

6. SuzykeQ

SuzykeQ Bekend lid

Jan 13, 2013
    747
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chaii, in je slaap heeft je man het misschien weleens gehoord hoor ;) dat heb je niet onder controle. Ik doe het ook nooit in het bijzijn van manlief (en ik heb spastische darmen haha), hij heeft er uiteraard geen enkele moeite mee ;) en kinderen tot nu toe ook niet. Die laten ze ook gewoon schieten :)

7. dobbel

dobbel Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    3,868
    39
    48
    ergens in het heelal
    oooooooo ja hoor lig hier in mijn eentje in een breuk, te leuk dit soort grappen.

8. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

Dec 29, 2012
    1,968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Whahaha om die eerste moest ik wel lachen! Die farting santa vind ik niks aan.

Ik laat gewoon scheetjes hoor waar mijn man bij is.... We zijn 8,5 jaar samen, ik ga toch niet 8,5 jaar lang alle windjes inhouden of de kamer uitlopen?! :D

9. LittleMonsters

nou ik laat ze lekker waaien hoor..
    en nu ik zon 150 gram aan eiwit moet eten per dag.. ruiken ze ook niet altijd naar roosjes:);) mijn man zegt altijd je hoeft alleen naar mar dood te gaan..

laatst kwam hij de slaapkamer binnen en is hij meteen weer naar beneden gegaan:):):)

ophouden krijg ik buikpijn van:)

moet ook wel eens lachen om me eigen poepjes.. omdat ze soms best hard zijn:)

10. Joycey

Joycey Niet meer actief

Het eerste euvel in deze relatie kwam van mijn vriend af - binnen 3 maanden wil ik er even bij zeggen - "Ik moet soms een scheet laten, en van ophouden krijg ik buikpijn". Waarbij ik in de lach schoot en echt zoiets had van: nou, dan hou je het toch gewoon niet op? Who cares?

En zo denkt hij er ook over!

11. Denise K

Denise K Fanatiek lid

Apr 11, 2010
    2,230
    354
    83
    Female
    @ Little monsters; ben jij toevallig mijn onbekende tweelingzus ;).. Ik ging helemaal kapot van het lachen om het filmpje *veegt nog een traantje weg*. Heb ook last van spastische darmen en daar mag manlief ook van genieten. Leuke verrassing als hij op de bank mijn dekentje terug slaat :D. Hij zegt altijd dat ik naar roosjes ruik, maar dan wel die al 3 weken liggen te rotten hihi. Lachend het weekend in gaat nu wel lukken!

12. LittleMonsters

ik zat hier ook te janken van het lachen:)
    ik denk dat ik je dan eindelijk gevonden heb :cool:

13. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Naja.... hahaha om te janken!!!

Haha zit echt te huilen gewoon...

Staat me dochter nog naast me... laat ze er ook nog even leuk eentje glippen.... Hooohooooo hoooooooo

14. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Haaaaaahahaha.... zulke dingen flik ik ook altijd!!!! :D:D

Kijken wie t langst de deken kan laten zweven zeg maar ;)

15. Chaii

Chaii Niet meer actief

#15 Chaii, Apr 19, 2013
    Last edited by a moderator: Apr 19, 2013
    Volgens hem niet. Hij vind het ook altijd maar vreemd, haha..;)

16. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Hahaha leuke humor !

Ik laat ook gewoon scheten hoor bij m'n vriend.. De een stinkt nog harder dan de ander.. ( Van hem ook ) En we liggen altijd in een deuk Hahaha

17. SYRV

SYRV Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    3,133
    453
    83
    Hahah!

Hier hou ik ze na 6 jaar nog steeds in! Erg eigenlijk! Maar vind dat toch niet zo charmant. Hou er ook niet van om te poepen wanneer hij thuis is. Maar ik weet zeker dat ik ze wel eens laat in mijn slaap hoor, dan hoop ik altijd maar dat hij te diep slaapt on ze te horen;)

18. Chaii

Chaii Niet meer actief

Oh, ben ik toch niet zo raar als ik dacht.. :):p

19. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,093
    3,875
    113
    Haha, grappig filmpje!

Oh, niet in het openbaar een scheet gelaten, maar wel een keer toen ik nog aan huis werkte. Ik werkte ook 's avonds en na het avondeten maakte ik de praktijk in orde voor de eerstvolgende klant. Ik liet een scheet en op dat moment...dingdong, bleek ze nogal aan de vroege kant te zijn. Ik snel zo'n luchtverfrisser gespoten (Davos airspray, zo'n natuurlijke verstuiver), komt ze binnen zegt ze 'oh, wat ruikt het hier toch heerlijk fris'...Ik dacht, je moest eens weten :).

20. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Hahahaha naar roosjes dus ;)

Mwah heb t wel eens gehad in een volle metro op me werk....
    Ik laat bijna nooit harde scheten maar van die hele zachte die dus bijna altijd stinken...... :):):) Haha en me collega kijkt me vies aan... jeeemig wat stinkt t hier. En ik me gezicht maar in plooi houden... ieeuw :):):D

Share This Page