ik ga een borstverkleining laten doen.. iemand hier misschien ervaring mee.. met de hersteltijd en littekens? ik ben erg benieuwd! zijn er ook misschien tips om het in een ziekenhuis of kliniek te laten doen? ik heb het aangevraagd in een kliniek en dat is goedgekeurd dus ik kan al een afspraak maken maar twijfel nog een beetje tussen die twee.. ook wil ik graag weten of ze daarna weer erg gaan groeien ik hoor hier veel verschillende verhalen over...?
Een vriendin van mij heeft het gedaan en een ander gaat het binnenkort doen. Allebei in het ziekenhuis. De vriendin die het heeft gedaan zei dat ze er niet zo tevreden mee is omdat de tepel vervormd is (niet mooi rond) en ze blijven niet zo stevig als in het begin. Na een tijdje gaan ze iets hangen.
Mijn moeder heeft het jaren terug laten doen, in het ziekenhuis en is erg tevreden. Ik heb het resultaat mogen zien en op het litteken na zag het er mooi uit, tepel netjes op de juiste plek en de borsten zijn er na niet meer gegroeid. Ze heeft alleen spijt dat ze het niet veel eerder heeft laten doen, had ze een hoop rugklachten mee kunnen voorkomen.
je hoort veel verschillende reacties maar mamalieske fijn te horne dat het bij joumoeder zelf wel bevallen is...! ik heb erg last van me rug erdoor al een tijd dus ik ga het zeker laten doen dan maar littekens... daar schijn je na een paar jaar weinig meer van te zine hoorde ik ..
ik kan ook iemand doe het heeft laten doen... maar heft het 3 keer moeten laten doen voor het gewenste resultaatt en je ziet haast gen verschil of voelt niet zoveel verschil vind ze... en kwa pijn en littekens heeft ze dan wle haast geen last gehad
Hoi Luus, ik heb zelf toen ik net 17 was ook een verkleining laten doen. Ik ben geopereerd in het ziekenhuis en ben er uiteindelijk erg blij mee. Ik liep al vanaf mijn 14e bij de fysio vanwege rug-, nek- en schouderklachten. Ik had toen ik werd geopereerd maat 85 F en die werd alweer te klein. Ik vind wel dat de littekens nog steeds erg zichtbaar zijn en mijn borsten zijn wat gaan hangen (was ook al voor de zwangerschap zo). Ik heb nog wel een 2e operatie gehad; een littekencorrectie. Al met al zo ik het weer hebben gedaan. De pijn weegt niet op tegen de littekens en het feit dat je leuke, betaalbare kleding kan kopen.
Ik ben geopereerd naar een 80 B maar ik zit nu op 80 C. Ik was natuurlijk ook erg jong en nog niet volledig uitgegroeid, misschien had het daar ook mee te maken.
ik denk dat dat er wel mee te maken heeft dan ja ik vraag me ook af hoe snel je weer kan werken en of ik hulp noding heb met me dochtertje om haar te verzorgen?
Mag ik jullie vragen of jullie de borstverkleining zelf moeten betalen en wat je dan kwijt bent? Of heeft de arts dit op medisch advies aangegeven? Ik ben daar eigenlijk wel nieuwsgierig naar. Die borstverkleining zit al zo lang in mijn hoofd....
ik hoef het niet zelf te betalen omdat het medisch is maar anders ben je ong rond de 4.000 kwijt volgens mij
Als ik morgen mn oude cup weer had (op de top hh) dan zou ik overmorgen weer teruggaan! Ik ben erg blij dat ik toen op mijn 22ste de stap heb gezet! had opzich door een goede houding nog nergens last van, maar wilde niet dat ik later vergroeiingen zou krijgen. De littekens vallen heeeel erg mee (ik heb ook goed gesmeerd met dat spul van biodermal) en de pijn enzo ook. Ook heb ik nog gewoon goed gevoel in mn tepels en ik heb een heel klein stukje aan de onderkant van mn borst waar ik erg weinig voel, maar dat maakt niet uit. Weet niet of ik straks nog bv kan geven als ik uiteindelijk een kleintje mag krijgen, maar dat zien we wel tegen die tijd.