borstverkleining

Discussie in 'De lounge' gestart door luuus, 12 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ik hoor ook alleen maar goede verhalen daarover luuus

2. luuus

luuus Niet meer actief

ja toch...:D hun hebben me aanvraag al goed gekeurd ik ga maandag naar de dokter maar eig hoeft dat niet meer en kan ik meteen bij bergman een afspraak maken... denk dat ik toch ff nog langs me huisarts ga kijken wat die zegt en of zij misschien nog een betere plek weet zo niet ga ik ma bergman bellen voor een afspraak..:D

3. ProudMum

lijkt mij iig goed dat je die op de hoogte stelt, mocht er wat zijn in het weekend als je na de operatie thuis bent staat het in je dossier

4. Jeetje zeg.Ik heb nu zelf ook cup E en ik kan het me wat voorstellen,maar heb zelf nooit gedacht aan verkleining.

5. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Mooi resultaat op de foto's wendy!

En goed dat je het gaat doen, regel inderdaad wat hulp voor de eerste 2weken, je mag niet tillen! En je zal best wat pijn hebben.
    Mijn moeder ging trouwens van een cup G naar een kleine cup C, ze heeft te lang gewacht met de verkleining vandaar dat ze nu 3 kunst ruggewervels heeft. Top dus dat jij het eerder gaat aanpakken. Suc6

6. luuus

luuus Niet meer actief

indd mamalieske ik heb al hulp geregeld voor als het gaat gebeuren zat mensen die willen komen helpen gelukkig..:D tlijkt me wel heftig maar ik hebt er echt voor over en indd daalijk ben je te laat en ben je erder van huis dr mee

7. Niet meer actief

Hoi allemaal,

Dank jullie wel voor de reactie`s op m`n foto`s.
    Zelf ben ik ook reuze trots op m`n borsten.
    Ik laat morgenvroeg mijn man een nieuwe foto maken van hoe het nu is dan zien jullie hoe het na 1 jaar en 3 maand is.
    Iedereen veel succes.

Groetjes Wendy

8. luuus

luuus Niet meer actief

van hoelang geleden na de operatie is de laatste foto? ik vind het ook echt heel mooi!

9. Niet meer actief

hoi,

Staat erbij, volgens mij is dat 6 maand.
    Staat vermeld aan de linkerkant, datum en de aantal dagen of maanden.

Groetjes

10. luuus

luuus Niet meer actief

ow ok valt nog mee dan is het best snel opgeknapt vind ik

11. Niet meer actief

Ja het is qua buitenkant heel snel en heel mooi genezen.
    Maar je mag niet vergeten dat binnenin eens zo grote wonden zitten.
    Zo had de arts het me duidelijk gemaakt ook al is het netjes van buiten van binnen moet het allemaal nog goed hele.
    En hoe langer je rustig aan doet hoe mooier de genezing.

12. luuus

luuus Niet meer actief

ja dat is logisch tis best wel een pittige operatie indd mar het geeneest zeker snel van buiten had ik niet verw 8

13. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    en vooral gezond eten en NIET roken! want dat zorgt voor slechtere heling van de wond.

14. luuus

luuus Niet meer actief

mag je niet roken? hoezo niet ?

15. ProudMum

dat is niet goed voor de wondgenezing.

Dames die roken die hebben minder mooie littekens dat dames die niet roken. En geloof me. de plastisch chirurg ziet het meteen!

16. Niet meer actief

Hoi allemaal,

Heb een nieuwe update foto laten maken vanmiddag.
    Je ziet wel waar m`n bh heeft gezeten maar dat moet je maar even wegdenken.

http://www.mijnalbum.nl/Album=KZBU7QC6

Dit is dus hoe ze nu zijn en helemaal blij ermee.

Groetjes Wendy

17. ProudMum

Wendy, wat mooi!

18. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik heb 13 jaar geleden een borstverkleining ondergaan. Ik was toen 17.

Ben van DD naar B gegaan, maar dat is ook afhankelijk van je lichaamsbouw. Daar houden ze wel rekening mee.
    Moest voor de operatie zo'n 5 kilo afvallen. Dit in verband met het vetweefsel in je borst. Hoe minder vet, deste minder de kans op ontstekingen is mij verteld.
    Bij mij hebben ze ook een ankermethode gebruikt. Als ik me niet vergis heeft Wendy dit ook.
    Na de operatie heb ik gelijk een stevige sport bh met voorsluiting aangekregen en die moest ik 24 per dag dragen. Dit ivm de zwelling en het houdt alles netjes in vorm zal ik maar zeggen.

Ik mocht na 5 dagen naar huis, heb zelfs geen drains gehad. (maar volgens mij ben ik 1 van de weinigen)

Het enige wat ik lastig vond aan de operatie is dat ik op mijn rug moest slapen en niks met mijn armen mocht doen. Ik was zo'n zogenaamde 'kontschuiver' als je begrijpt wat ik bedoel. :)

Ik heb nog nooit 1 seconde spijt gehad van de operatie. Littekens zijn er wel, maar die zie ik alleen en mijn man en ik schaam me er zekers niet voor.

Alleen nu ik graag zwanger wil worden ben ik wel heel erg benieuwd of het me gaat lukken om bv te geven.

Oh ja, wat ik wel heb overgehouden van de operatie is minder gevoelige tepels. En ze reageren niet tegelijk. Dus regelmatig heb ik 1 harde tepel en die andere doet niets. Dus af en toe ziet dat er raar uit als ik een shirtje aan heb :) Maar ik vraag me af of anderen dit zien.
    En meestal draag ik toch push up bh's en die zijn zo dik, dat daar niets door te zien is. (ja push up bh's, ik ben nogal extreem afgevallen de afgelopen jaren, dus van die b cup was weinig meer over)

Heel veel succes met je beslissing. Ben benieuwd wat je gaat doen.

19. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    goed dat dit topic er is en al die info is super

ik wil eigelijk al vanaf me 16e een borst verkleining alleen durfde toen niet ik heb al vanaf jong af aan grote borste zit nu aan de ja schrik niet ( 100 H )

ik ben nu door me tweede zwangerschap 15 kilo afgevallen en wil nu alsnog dolgraag een borstverkleining
    als de kleine meid over een week of 8 geboren is ga ik een afspraak maken met de bergman kliniek heb er zoveel goede verhalen over gehoord dat ik het nu door wil zetten het is mij al toegekend dat het vergoed krijg van de verzekering dus dat is mooi meegenomen

@wendy wat een schitterend resultaat is het geworden bij jou wauwie

20. Jmr

Jmr Niet meer actief

hallo dames,

mijn vriendin heeft het zo'n 2 jaar geleden ook laten doen.
    die is van een F naar een C gegaan...en dat is super geworden!
    Ze is er ook ontzettend blij mee! En van de littekens zie je ook bijna
    niets meer, dat is heel mooi geheeld!
    Ze kan eindelijk in bikini op het strand en leuke beha's kopen!

Ze mocht wel 6 weken niets tillen, of iets pakken wat hoog lag en waarvoor ze dr armen omhoog moest doen! Daar moet je dus wel
    rekening mee houden. En goed smeren met littekencreme van de
    Biodermal!

Ze heeft het trouwens wel gewoon in het ziekenhuis laten doen. Ze is doorverwezen door haar huisarts, ook met medische reden, dus ook
    vergoed!

Heel veel succes!

Deel Deze Pagina