borstverkleining

Discussion in 'De lounge' started by luuus, Jun 12, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

Dec 9, 2005
    11,098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Bij sommige aanvullende ziektenkostenverzekeringen bestaat er recht op vergoeding van de kosten van een cosmetisch plastisch chirurgische ingreep, soms tot een bedrag van 650 euro, en bij anderen meer of zelfs volledig. Zou je even de polis na moeten kijken of even bellen met je verzekeraar.

2. Ik heb toen ongeveer 7 maanden op de wachtlijst gestaan.. Eind juli was ik op gesprek bij de arts in Zwolle, en halverwege Februari werd ik gebeld dat ik aan de beurt was..

En in eerste instantie was ik door mijn huisarts naar Groningen doorverwezen, maar daar was de wachtlijst 5 jaar.. En daar wilde ik niet op wachten, dus toen kreeg k van mijn huisarts een lijstje mee met telefoonnummers met ziekenhuizen die ik kon bellen om te informeren naar de lengte van de wachtlijsten.. En Zwolle was op dat moment het kortste.. Maar hoe dat nu zit weet ik niet, want het is hier al 12 jaar geleden inmiddels..

3. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

Jan 6, 2008
    1,275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    In Zwolle was de wachtlijst voor 7 jaar geleden al ruim 3 jaar.
    Via via kreeg ik te horen dat Ede (Gelderse Vallei) een korte wachtlijst had. Ik ben toen binnen 3 maand geholpen. Volgens mij moet er ook ergens een web-site zijn waar je de wachttijden voor ziekenhuisen kunt inzien. Even googlen. Misschien heb je hier wat aan? http://www.independer.nl/info/gezondheidszorg/wachtlijst-ziekenhuis.aspx

Share This Page