tepelpiercing en bv

Discussion in 'Borstvoeding' started by Moon28, Dec 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Moon28

Moon28 Niet meer actief

Is dat mogelijk of moet ik ze eruit halen en kan het dan ook wel?
    Bedankt.alvast

2. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik denk dat je ze er uit moet halen, de tepel moet geheel in het mondje van de baby moet kunnen en dat gaat niet. Buiten dat is het gevaarlijk, baby's kunnen hard zuigen en wellicht stikken in een losgeraakte piercing.

3. Moon28

Moon28 Niet meer actief

Ja inderdaad haha dacht daar niet eens aan maar is bv nog mogelijk? Hoop het wel.

4. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik denk dat dat per persoon verschilt maar je zal niet de eerste zijn die borstvoeding zal geven hoor. Gewoon proberen!

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Zolang de piercing er niet in zit als je borstvoeding geeft kun je gewoon voeden. Hou wel rekening met meer lekkages, je tepel id door een piercing wel beschadigd, waardoor het moeilijker is om 'zindelijk' te worden.

6. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik zal hem er nu alvast uithalen!

Lijkt me erg ongemakkelijk en gevaarlijk voor je baby.

7. happymama

happymama Niet meer actief

hij zal eruit moeten met voeden . ik heb er ook ooit een gehad dus als ie eruit is kun je gewoon voeden ,,,,,

8. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    NIet alleen tijdens het voeden, maar liever de hele periode dat je kind aan de borst is. Inzetten vergroot toch de kans op ontstekingen.

9. Moon28

Moon28 Niet meer actief

Ah fijn. Dus kan iig bv geven en onzindelijke lekkage voor lief genomen ;). Piercings gaan er voorgoed uit. Is het me niet waard risicos te lopen en onnagedacht ze laten zetten toen.

10. jomidi

jomidi Bekend lid

Oct 13, 2010
    904
    1
    0
    Heb gewoon gevoed bij de vorige twee, toen had ik de piercing er al wel een tijdje uit. Maar ook uit dat 'gat' kwam melk ;)

Share This Page