Ik denk dat je ze er uit moet halen, de tepel moet geheel in het mondje van de baby moet kunnen en dat gaat niet. Buiten dat is het gevaarlijk, baby's kunnen hard zuigen en wellicht stikken in een losgeraakte piercing.
Ik denk dat dat per persoon verschilt maar je zal niet de eerste zijn die borstvoeding zal geven hoor. Gewoon proberen!
Zolang de piercing er niet in zit als je borstvoeding geeft kun je gewoon voeden. Hou wel rekening met meer lekkages, je tepel id door een piercing wel beschadigd, waardoor het moeilijker is om 'zindelijk' te worden.
hij zal eruit moeten met voeden . ik heb er ook ooit een gehad dus als ie eruit is kun je gewoon voeden ,,,,,
NIet alleen tijdens het voeden, maar liever de hele periode dat je kind aan de borst is. Inzetten vergroot toch de kans op ontstekingen.
Ah fijn. Dus kan iig bv geven en onzindelijke lekkage voor lief genomen . Piercings gaan er voorgoed uit. Is het me niet waard risicos te lopen en onnagedacht ze laten zetten toen.
Heb gewoon gevoed bij de vorige twee, toen had ik de piercing er al wel een tijdje uit. Maar ook uit dat 'gat' kwam melk