Ik draag wat ik hiervoor ook droeg - ik schuif gewoon alles omhoog . Wel altijd een bv beha, dat vind ik makkelijker en comfortabeler voeden. Alleen als ik weet dat ik buiten de deur ga voeden, dan let ik wel op dat ik een topje onder mijn kleren aantrek
Ik vind het wat minder elegant en een tikje te propperig om een tuniek of jurk die tot mijn knie komt onder mijn oksel te proppen. En vooral op het werk vond ik het makkelijker met kolven.
Ik draag nooit BV kleding. Ik heb wel van die shirtjes gehad van de H&M, maar ik vond die opening nou niet bepaald groot. (kan ook aan het formaat van mijn (.)(.) liggen hoor. Ik heb van die stretch hemdjes van de Hema. Die zijn ideaal en rekken goed mee, ook als je (.)(.) groter zijn. Hemdje omlaag, bovenkleding omhoog. Moet alleen wel dringend op zoek naar goede BV beha's. Ik heb er nu 1 waar ik in woon, de anderen vindt ik niet lekker dragen.
Wat ik erg comfortabel vind,is een blousje (lijken op tuniek) dragen met daaronder hemd,en nu met de kou een shirtje met v-hals eronder.dan is het een kwestie vanblouse open,shirt/hemd omlaag en voeden maar!!
Ik draag toch ook nog veel jurkjes. De wat lager uitgesneden jurkjes dan, die ik omlaag kan trekken. Heb vaak wel een sjaaltje erbij om, maar ook regelmatig een spaghettitopje. Ik probeer in het pashokje tegenwoordig bij jurkjes uit of ik de boel eruit kan hijsen Verder met shirts ook de wat lagere shirts, die meerekken en dus naar beneden kunnen. Shirts omhoog doe ik liever niet, zeker niet nu met de kou Brrrr!
ik heb eigenlijk steeds een hemdje met een shirtje aan, en dat gaat prima, wel ook een bv bh, dat vind ik wel handig. maar had in de zomer een bvhemdje, en dat vond ik niets...
Website van Heleen Hayes Jier kun je lezen hoe je zelf kleding bv-geschikt kunt maken en hoe je zelf een voedingsbh in elkaar knutselt.