Sterren dansen op het ijs begint vanaaf! Wie gaat er ook kijken? Wie is jullie favoriet? De mijne is kim feenstra
Ik kijk het ook niet.....juist Kim Feenstra is voor mij al genoeg reden om NIET te gaan kijken. Jij veel kijk plezier!
Ik vind het een leuk programma! Ben het nu lekker aan het kijken! Heb eigenlijk nog niet echt een favo!
Ik kijk t ook maar alleen die stem al van kim feenstra......bleh. En dan gaat ze ook nog ala marilyn monroe happy birthday zingen........eeeuw.
vind het erg leuk tot nu toe! ralf deed het echt vet goed! denk ook wel dat het een beetje aan zijn leeftijd ligt.. denk dat als je wat jonger bent het toch iets sneller onder de knie hebt!
@mrsnurske: ja dat denk ik ook wel dat als je jonger bent je net even sneller alles doet. Maar ralf was wel goed idd!
hihih moet altijd zo lachen om wat er altijd van mijn nick wordt gemaakt hahaha mrsnurske mrsnude en nog veel meer
Oeps sorry........heb niet goed opgelet dus.....excuus! Wacht ff: Mrsnuke......mrsnuke....mrsnuke......mrsnuke Zo nu doe ik t nooit meer fout hahaha.
Ik ben ook even aan het kijken, ik kijk dadelijk X factor samen met mijn man. Ow maar die Sieneke, jeetje ze praat precies zo als Marianne weber. Wat een dooske is het toch.
Ja ernstig he. Sieneke wou bijna mee gaan zingen op mijn eigen liedje. En jongen met zijn pretoogjes Gerard Joling maakt ook een fijne opmerking, jij hebt ook van die mooie stevige bovenbenen
De opmerking over de bolle billen van Remy (K1 fighter)... Ik vond Ralf het erg goed doen. Ben wel benieuwd naar de gezusters Smit. Kim is niet mijn ding... Trouwens, die Tim (schaatst nu) valt tegen.