Hallo, ik heb in mei vorig jaar een borstverkleining gehad. In oktober kwam ik erachter dat ik (ongepland) zwanger was. Hierdoor hebben mijn borsten natuurlijk niet de tijd gehad om goed te herstellen en ik en de chirurg denken ook niet genoeg tijd om eventueel weer de melkkanaaltjes aan te leggen. Zijn er hier misschien mensen die een uitzondering op de regel waren en die wel borstvoeding hebben kunnen geven? En zo ja, na hoeveel tijd?
Zelf geen ervaring mee... Maar ik heb wel eens gelezen dat het kan? Ik denk dat je dan wel vanaf de geboorte begeleiding van een LK.nodig hebt. Die zou ik als ik jou was dan ook benaderen met deze vraag. Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Volgens mij ligt het ook aan de manier/techniek van verkleinen?? Of de tepel los is geweest of niet?? Maar misschien inderdaad verstandiger om dit aan een LK te vragen en sowieso voor begeleiding nadien!
https://www.lumc.nl/home/0001/12556/19997/110722012600222 Hier staat wel veel informatie in Uberhaupt een zeer pro-bv stukje met echt goede tips
Ik heb volgens mij ook gelezen dat mensen dan al kolven in de zwangerschap om voor te bereiden, staat een stukje over op borstvoeding.com geloof ik..