Borstvoeding 1 maand elk uur voeden. help

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door s04006, 1 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. s04006

s04006 Actief lid

16 okt 2012
    204
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Mijn zoontje van 1 maand wil voortdurend drinken.
    Eigenlijk zodra hij wakker is wil hij aan de borst.
    Dit is vanaf het begin al zo dus zijn geen regeldagen.
    Hij heeft veel last van kramp en wordt daar regelmatig wakker van (vooral snachts) en wil dan volgens mij als troost altijd drinken.
    Maar dit betekend dus dat hij vrijwel elk uur drinkt.
    Ook snachts.
    Hij slaapt eigenlijk alleen op je echt. Zodra je hem weg legt wordt hij wakker en begint het feest opnieuw.
    Alleen in de draagzak of kinderwagen op pad maakt hij soms 2 of 3 uur slaap om dan pas te komen voor een voeding.
    Maar het breekt me inmiddels een beetje op en ik weet niet meer waar ik goed aan doe.
    Het consultatiebureau adviseerd om toch echt 2 uur er tussen proberen te laten. Maar hij is niet echt af te leiden met speen of iets en is echt pas getroost aan de borst.
    Maar inmiddels heb ik dus al een maand eigenlijk niet geslapen snachts en voed me overdag nogsteeds een ongeluk.
    Hij groeit wel goed, hapt goed aan etc en ik kolf ook een prima hoeveelheid dus mijn productie lijkt verder prima in orde..

Help iemand een tip?
    Of een zelfde verhaal waarbij het beter werd.
    Die kan ik ook wel zeker gebruiken..

2. Heidi Akkers

Heidi Akkers Fanatiek lid

30 jun 2008
    2.754
    0
    0
    lactatiekundige
    Gelderland
    Hoi,

Ergens is het misgegaan bij jullie in effectief drinken en daar een uur of twee (of langer) mee toe kunnen. Ik denk dat het handig is wanneer je afspreekt met een lactatiekundige om het voeden te bekijken, de krampjes te bespreken en slaap en wakkere patronen door te nemen. Zo kun je samen gaan werken aan meer regelmaat voor jullie beiden.

Succes!

Deel Deze Pagina