Borstvoeding aan peuter en zwangerschapswens: wie ook?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mama2512, 6 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ennairam

ennairam Actief lid

4 jan 2013
    117
    0
    0
    Voorburg
    Vie87, ik ben maar 2 dagen na de innesteling zwanger geweest. Wist pas na 2 weken dat het een MK was, ik dacht gewoon m'n menstruatie.

2. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Hier aan het begin erg onregelmatig en ook niet veel bloedverlies. Had soms wel een cyclus van 50 dagen. Vond ik toen niet erg :p inmiddels tussen de 30 en 35 dagen.

Ennairam, hoe kwam je er toen nog achter dan?

3. ennairam

ennairam Actief lid

4 jan 2013
    117
    0
    0
    Voorburg
    Mijn ovulatietesten bleven positief, dagenlang. Ik dacht natuurljk dat ik m'n menstruatie had gehad. En toen dacht ik, nou ik doe eens een testje. En die was knallend positief. Maar wist toen al gelijk dat het foute boel was. Toen HCG laten prikken, nog wat onderzoeken en echo's gehad, en m'n baarmoeder was inderdaad leeg en het HCG kelderde....

4. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    He wat naar! Hoe lang is het geleden?

5. ennairam

ennairam Actief lid

4 jan 2013
    117
    0
    0
    Voorburg
    20 juli de miskraam gehad. Heb het inmiddels een plekje kunnen geven. Over 6 dagen mag ik weer testen....

6. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Wat is het stil hier, hoe gaat het met iedereen?

Ik kan merken dat mn cyclus weer terug is, heb ineens wat puistjes terwijl ik die nooit meer had! Ik ben heel benieuwd of/wanneer ik weer een eisprong heb.. Ik probeer een beetje het cervixslijm/baarmoedermond in de gaten te houden. Ik wil nog even niet beginnen met ovulatiestjes/temperaturen omdat we nog geen 'haast' hebben vanwege verhuizing en verbouwing die eraan zit te komen. Dus we staan er open voor, maar nogniet echt aan het proberen..

7. EliJess

EliJess Niet meer actief

mijn zoon is 2,5
    mijn jongste 5 maanden
    beide geef ik bv. niet tegelijkertijd...

ik werd direct zwanger bij de 2e (na 15 maand ongeveer) en was ook redelijk gauw ongesteld ondanks mijn bv.
    moet wel zeggen dat de melkproductie was gestopt tijdens zwangerschap maar mijn zoon wou door blijven drinken (droogdrinken) en wil nu nog steeds de borst

eigenlijk wil ik hiermee stoppen, maar weet niet hoe..

8. Bloembloem

Bloembloem Bekend lid

21 okt 2010
    561
    2
    18
    Orthopedagoog
    Mijn lichaam is volledig van slag sinds ik weer ongesteld ben geworden (zl is 23 mnd). Mijn eerste cyclus was 5 dagen, toen 10 dagen niks, waarin ik volgens mij een eisprong had aan het einde, en daarna, 4 weken ongesteld :x
    Super irritant.. ik merk ook echt dat mijn hormonen uit balans zijn, ik heb voor het eerst in mijn leven puistjes. Dus ik heb nu eigenlijk al een tijd niet aan een derde gedacht.
    Volgens mij heeft naar de ha gaan ook weinig zin, hij kan me hoogstens chemische hormonale rommel voorschrijven, dat wil ik ook niet. Mijn lichaam moet vast flink wat kwijt na 5 jaar menstruatieloos.
    Maar toch irritant. Ben er nu wel klaar mee.

Zou dat nou kunnen komen door het voeden? Ik voed nog best vaak, zo'n 5-8 keer per 24, en zl hangt in de ochtend ook vaak nog best lang aan de borst, als we nog in bed liggen.

Deel Deze Pagina