Dag mama's Ik heb zojuist een gekke combi aan eten gemaakt voor mn meisje wat ze morgen krijgt. Namelijk : spaghetti, heel klein beetje gehakt, beetje tomaat en doperwtjes. Ik heb die combi gemaakt tot ze toch van alles wat een beetje binnen krijgt maar eigenlijk lijkt het me niet eens heel lekker haha. Maar zij eet toch wel alles. Maken jullie ook wel eens gekke dingen voor jullie kleintjes ? Zojaa deel het recept.
Haha, het is erg gezond en best smakelijk volgens mij.. Zo ga ik dat ook doen, als ze het lust Gewoon een groente sausje toch voor die spaghetti
Gehakt wel ja en bijv roerbak groentes. Maar doperwtjes heb ik nooit gezien/gehoord. Zelfs niet in potjes haha.
haha mijn dochter heeft vandaag hetzelfde gegeten, alleen dan ipv doperwtjes, broccoli. ze vond het erg lekker!
Ik zat ook te zoeken wat nou raar is aan die combi haha. ik gebruik alle denkbare groente voor pastasaus, dat is zo ideale aan dat gerecht: alles kan! ik heb laatst nog een broccoli/erwten stampot gemaakt, heerlijk!
Ohhh die ziet er lekker uit! Jammer dat ik het recept niet kan lezen, maar gelukkig staan er foto's bij!!
Haha grappig ja dat het toch normaal blijkt te zijn. Ik ken het echt niet hoor haha. Recepten met echt gekke combi's dan ?
Gekke combi's zijn vaak niet lekker, daarom zijn ze gek Mijn favoriet als kind was een tijdje: macaroni met appelmoes en vanillevla naast de spinazie. Daar moet ik nu echt niet aan denken.