Ik weet dat je niet ongi kan worden als je bv geeft, had ik bij de oudste ook namelijk Toen werd ik het pas na 1 jaar toen ik stopte heerlijk!! Nu slik ik dus weer de cerazette maar heb al 2 dagen het gevoel van ongi worden maar wordt het niet? Hebben hier meerdere dames wel eens last van gehad? Kan het me niet meer herrineren van de vorige keer?
Jawel hoor, tuurlijk kun je gewoon ongi worden als je nog bv geeft! Hier het levende bewijs hahahah! Kgeef nu bijna 16 maanden bv, maar was al ongi bij 5 maanden bv! Het gevoel wat je omschrijft ken ik niet, ben niet meer aan de pil geweest sinds mn dochter geboren is.
Ja ik bedoel...kan....... Het kan dat je niet ongi wordt snappie? Jammer dan he dat je wel ongi werd, maar 5 maanden is ook netjes toch?
Tijdens het voeden kan je baarmoeder ook samentrekken. De eerste weken na de bevalling is dat het duidelijkst voelbaar, maar ook (veel) later heb ik dat nog wel eens gehad. Overigens werd ik bij de eerste al na 3 maanden weer ongesteld met volledig BV en bij de tweede na 5 maanden.
Ja dat had ik ook! Ik was met 7,5 maand ongi maar steeds al het gevoel dat het kwam/. Ook wel eens een topic over geopend hier.
hier ook al 5 maanden last ervan... elke keer maar met inlegkruisjes op pad omdat ik ervan overtuigd ben dat ik ongie ga worden... ook al een aantal zwangerschapstesten versleten omdat ik dacht, of ik word ongie, of ik ben zwanger... want zo voelt het. maar nee tot op heden nog geen van beiden... we wachten het maar af. bij mijn oudste werd ik met 7,5 maand voor het eerst ongie, en nu is de tweede 8 maanden, dus ik ben benieuwd wanneer het echt komt... en oja, ik gebruik geen pil...
Ja precies je weet het niet he dalijk ben je gewoon zwanger!!! Ik slik wel de minipil maar zal niet de eerste die door de pil heen zwanger wordt en vooral met zo`n lichte...Daarbij heeft die pil ook van alle hande bijwerkingen zoals misselijkheid die het dan weer wat erger maken hahaha...
ik geef ook volledige bv maar heb met cerazette toch wel zo'n 2x p strip een bloedinkje. Dat staat ook in de bijsluiter dat dat kan, helaas !