Spruw & Borstvoeding

Discussion in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' started by Bloemmm, May 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    We zijn er vandaag achtergekomen dat onze dochter spruw heeft.
    De huisartsenpost heeft er medicijnen voor gegeven en die moet ik nu 4x per dag geven. Alleen is nu (weer) het probleem dat ze niet tot weinig drinkt omdat ze naar mijn gevoel pijn heeft. Ze heeft honger en is al bijna de hele dag wakker erdoor maar drinken aan de borst houdt ze maar een paar minuten vol. Ze laat continu los en zet het dan weer op een huilen..
    Ze hapt sinds ze geboren is al heel goed aan, alleen is dat nu ook een drama. Ze zet zich van mn borst af en draait haar hoofd van links naar rechts. Als ik een tijdje blijf zitten pakt ze uiteindelijk wel mijn borst maar krijgt dan niet genoeg binnen, want wanneer ze loslaat is ze alsnog niet tevreden..

Ik vroeg me af of jij me misschien iets kon aanraden?

2. Annemarie

Annemarie Bekend lid

Apr 11, 2011
    649
    0
    0
    Beste Bloem,

Ik was helaas niet eerder in staat om de site te bekijken. Hoop dat het inmiddels beter gaat.

Eventueel kan je optioneel kolven en het in de fles geven als drinken bij jou niet lukt, maar liever toch proberen aan te leggen natuurlijk.

Verder wel erg belangrijk dat zowel jij als je dochter behandeld worden: dus gebruik het medicijn wat je voor haar hebt gekregen ook voor jezelf om je tepel in te smeren.

Kijk ook eens op Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding onder zoekwoord : spruw

Share This Page