borstvoeding afbouwen

Discussion in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' started by fozzy, Dec 11, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fozzy

fozzy Actief lid

Jul 18, 2013
    220
    0
    16
    NULL
    NULL
    beste heidi,

mijn baby is nu 5 weken en de borstvoeding is helaas nooit goed op gang gekomen heb al na een paar dagen moeten bijvoeden.
    nu geef ik zowel borstvoeding als flesvoeding. doel is wel dat ik toch overstap naar de fles ivm de vermoeidheid en ziekte waar ik zelf mee kamp. ik kan nl geen peil op trekken wanneer ons kindje voldaan is. ben eigenlijk altijd aan het aanleggen kolven of een fles aan het maken.
    ik heb nu sinds een week de voeding van de middag laten vallen, zo tussen 16-18u. mijn vraag is dan ook welke voeding je het beste als volgende kan laten vallen? ik twijfel ook aan of m'n kindje bij het aanleggen wel genoeg krijgt want bij t afkolven (wat ik zo ong om de 3u doe als ik niet aanleg komt er max 50-60cc uit. en de baby drinkt 100 komt dat dan wel uit de borst? las nl dat je kindje er meer uit haalt dan een kolf. tevens is op advies van de lactatiekundige die late middag voeding laten vallen geadviseerd.

2. Heidi Akkers

Heidi Akkers Fanatiek lid

Jun 30, 2008
    2,754
    0
    0
    lactatiekundige
    Gelderland
    Hoi,

laat, sorry...:(
    Hoever ben je inmiddels? Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

3. fozzy

fozzy Actief lid

Jul 18, 2013
    220
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hi

Ben inmiddels soort van afgebouwd.
    Alleen de ochtendvoeding is zeg maar over. De linkerborst voelt best oke maar mijn rechter zit vol harde schijven en kan er niet op liggen en heb exht steken. Heb vanochtend m'n dochter weer aangelegd om die druk eraf te krijgen en dat helpt. Maar blijf ik het zo niet stimuleren?

4. Heidi Akkers

Heidi Akkers Fanatiek lid

Jun 30, 2008
    2,754
    0
    0
    lactatiekundige
    Gelderland
    Laat de vervelende spanning er af drinken. als de spanning niet vervelend is, dan kijk je nog aan.

Succes verder!

Share This Page