hongerige baby

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door Calimero, 7 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    hallo.....

ik gaf tot afgelopen maandag mijn meisje 6 flessen 150cc gewone voeding van nutrilon stap 1
    nu moest ik maandag naar het cb en kreeg ik te horen dat ik haar teveel voeding gaf.
    nu was ze bij de geboorte aan de lichte kant ( omdat ze bij mij niet voldoende kreeg) dus heeft ze heel wat schade in te halen en mag ze wel wat meer hebben.
    nu kreeg ikhet advies om of 5 flessen van 150 te geven of 6 flessen van 135
    nu lukte het me iet om naar 5 flessen te gaan omdat ze met die 150cc elke keer stipt om de drie uur kwam dus het was onmogelijk om er vier uur tussen te krijgen
    nu gaf ze als advies om voeding te proberen voor hongerige baby's
    maar ik dacht dat ik dus dan 6 flessen van 135cc mocht geven voor hongerige babys maar ze heeft hier niet voldoende aan!
    mag ik haar nu ook 5 flessen geven van 150cc voor hongerige baby's?
    want als ze 150cc krijgt (dan wel de voeding voor hongeringe baby's) dan komt ze wel om de vier uur!

hoop dat u het een beetje snapt?
    en dan wou ik nog vragen vanaf wanneer je dat johannesbroodpitmeel ofzoiets?
    gebruiken mag?

alvast bedankt!

liefs gipsy

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hoi,

Lijkt me een prima idee om 5 flessen van 150cc voor hongerige baby's te geven.
    Johannesbroodpitmeel kan al vanaf zeer jonge leeftijd. Vaak wordt het gebruikt bij overmatig spugen van de kleine. Meestal wordt dit op advies gedaan van een deskundige.

Ilja

3. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    fijn! dank je wel!
    maar hoe weet ik nou als ze meer mag hebben?

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Zodra je over een tijdje overgaat op 4 flessen dan hoog je vaak weer op.

Ilja

Deel Deze Pagina