Helaas is mijn topic van enkele dagen geleden verdwenen, net als vele anderen, maar toch wil ik iedereen nog even bedanken voor alle steun en lieve woorden! Ik ben inmiddels aan het afbouwen met afkolven en ga over op kunstvoeding. Ik voel me er een stuk beter bij! Ook word ik langzaam aan iets zekerder, al blijf ik het eng vinden om straks alleen met de kleine te zijn. Gister kwam de kraamhulp voor de laatste keer en ook de VK komt niet meer. Wel komt er maandag iemand van het CB.
Ik heb 't zelf ook meegemaakt. Als de kraamverzorgster er was ging 't prima en als ze weg was kwamen de problemen. Door over te stappen naar kv kon ik zelf wat meer energie opbouwen (bv kost gewoon veel energie) en kreeg ik veel meer rust. Mijn ventje was toen ook tevreden na de voeding. Je zult af en toe nog wel wat tegenkomen, maar op den duur zul je veel meer vertrouwen in jezelf krijgen. Heb zelf ook in het begin nog met het cb gebeld om dingen te vragen, maar daar zijn ze voor. Hoop dat je je snel wat beter voelt en op den duur echt van je kleintje kan gaan genieten (heeft bij mij ook een paar weekjes geduurd)