Hoi allemaal, Even een vraagje kan het dat je opeens weer stuwing hebt en hoe lang houdt dit normaal gesproken dan aan? Ik heb namelijk ineens weer behoorlijke stuwing sinds gisteren. Ik lees overal dat dit voor kan komen na zogenaamde regeldagen, echter hebben we dat niet gehad overigens hebben we dit nog nooit gehad. Ik kolf 2 voedingen altijd terwijl onze meid dan een flesje krijgt en wanneer we weg gaan moeten omdat ze nogal een langzame drinker is. Normaal als er 2,5 tot 4 uur tussen zit kolf ik tussen de 100 en max160 cc af, echter nu als ik na 4 uur afkolf zit ik dik over de 200cc. Dus vraag is dit normaal en hoe lang duurt het dan? Heb overigens geen onsteking, want niet rood niet warm en geen koorts en stuwing is ook niet pijnlijk. Dank jullie wel!
Is normaal. Je lichaam speelt ook in op de behoeften van je kind. Je kindje kan ook krachtiger en effectiever zijn gaan drinken, dat je lichaam daarop reageert. Mijn kind is inmiddels 6 maanden en ik krijg ook nog wel eens stuwing. Uhmmm hoe lang het duurt.. Bij mij vaak niet langer dan een dag of 3.