Ik ben op 21 november bevallen van onze zoon en ben tijdens deze zwangerschap 18 kilo aangekomen. Ik woog 60 kilo, einde zwangerschap woog ik 78 en nu weeg ik 64. Dus ben al aardig wat kilo's kwijt ondanks dat ik de hele dag door eet hihi.
Bij mij is er niks afgegaan door de borstvoeding. Heb ruim 10 maanden borstvoeding gegeven. Zit nu nog 9 kg boven mijn gewicht van voor de zwangerschap (sinds ik gestopt ben ongeveer 1kg afgevallen)
Tja, ik heb 2x een week in het zh gelegen na de bevalling, en kreeg daar 3 maaltijden per dag. Wat dus bij elkaar genomen al 2x zoveel is van wat ik normaal at/eet. En toch viel ik af. Dus ik denk dat mede door de bv ik toch wel afviel. Al moet ik zeggen dat er momenten waren dat mijn gewicht even 'stil' stond, en dan ineens vlogen er weer 2 kg af in 4 dagen Maar nu staat het weer stil, ik moet nog 2 kg, maar wil liefst nog 4 kg. Ik woog begin zwangerschap 62 kg en einde zwangerschap 78 kg, nu dus 64 kg.... Ik ben 1.80m. Helaas zitten die 2 kilo op mijn rug/heupen waardoor mijn taille wat breder is dan gewoonlijk irritant.
Hier bijna 8 maanden bv, maar niets afgevallen hoor. Ik kan ook echt werkelijk alles wat voor mijn neus komt opeten, en dat had ik wellicht niet moeten doen. 1 januari ga ik weer beginnen! Ben benieuwd hoe lang ik erover ga doen om op mijn streefgewicht te komen...
Ben ook aan het afvallen geslagen, en dat was niet de bedoeling! Ben al 20 (!) kilo kwijt sinds de bevalling, zit nu weer op mn gewicht. Eet als een gek...maar kom helaas niks aan. Jasmijn daarentegen wel!
ik weeg nu 62 kg. Mijn gewicht voor de zwangerschap was 73 kg. Het is niet de bedoeling dat ik zoveel afval, want ik doe er niets voor. Ik eet als een paard, maar de kilo's gaan er vlot af. Nu is het wel zo dat ik de laatste 2 maanden maar 1 kg meer ben afgevallen, dus ik zit bijna op mijn bodemgewicht met dit eetgedrag .
Hier ook iemand die maar blijft afvallen. Stress helpt ook wel een handje denk ik hoor... Woog normaal 78, einde zwangerschap 92. Nu is daar nog maar 67 kg van over. Ben 1.80 bijna. Ik val steeds meer af...
Na een buikgriep afgelopen weekend ben ik nog eens 2 kilo kwijtgeraakt. Het is nu niet meer mooi, ben onder de 50 gedoken maar ik eet me het ongans. Krijg nu van veel mensen te horen dat ik echt moet stoppen maar dat wil ik nog niet! (En doe het dan ook niet)