Hey hey! wegens extreem haaruitval en geirriteerde hoofdhuid heb ik ijzertabletten en globex shampoo voorgeschreven gekregen. Nu was ze niet echt overtuigend of ik de shampoo kan gebruiken met borstvoeding. Op de bijsluiter staat van niet maar ze denkt dat het wel kan.. ik wil eigenlijk geen risico's nemen. Mijn zoontje is nu 15 weken en over een kleine 2 weken begin ik met werken. Door het werken twijfelde ik al om door te gaan met borstvoeding omdat ik kolven tijdens werktijd niet zie zitten. Wat zouden jullie doen? Stillaan beginnen afbouwen en wachten met de shampoo?
Shampoo heb ik geen ervaring mee dus zou ik als in de bijsluiter staat van niet ook niet doen maar misschien ben ik er dan te voorzichtig mee. Ijzertabletten heb ik na mijn eerste bevalling nodig gehad en dat kon ook prima met borstvoeding. Afbouwen heb ik geen ervaring in op zo'n jonge leeftijd ,het kan maar ik zou het alleen doen als je er volledig achter staat.
Ik heb alleen de ijzertabletten genomen ik wacht nog met de shampoo. Ik ga ook nog even door met borstvoeding, ik twijfel teveel
Was je van plan je borsthaar met die shampoo te gaan wassen? Hoogstwaarschijnlijk is het geen probleem, je kunt nog met LLL bellen als je twijfelt.