welke maat kleding 6md en welk merk

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Schilderijtje, 18 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

hallo,

de titel is niet helemaal duidelijk:)

ik ben een beetje aan het speuren naar geschikte kleding voor mijn ukje. hier en daar staat veel nieuwe kleding op marktplaats . maar het ene merk is het andere merk niet en valt allemaal verschillend.

mijn ukje draagt nu het meest mt 68. van just small.van sommige dingen 74 ( krimt hard)
    hij is 69cm en 8 kilo eigenlijk gemiddeld.
    welke maat kan ik het beste voor hem kopen 68 of 74? groeien ze rond deze tijd nog hard uit de kleding?
    en welk merk valt normaal of wat groter?
    of kortom wat is een fijn merk wat mooi blijft?

2. Anoniem1211

Anoniem1211 Bekend lid

14 jun 2011
    587
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik denk dat het groeien echt per kind verschilt! Ons zoontje groeide eerst heel hard en zit nu al maanden in maat 74. En het kan zomaar zijn dat hij straks ineens weer een groeispurt heeft...

Ik weet dat justsmall en noppies best smal en klein vallen. Verder kan weet ik het niet echt.

3. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Je kan het idd moeilijk voorspellen.
    Soms krijgen ze gewoon ineens een groeischeut en groeien ze heel hard door naar de volgende maat.
    Mijn dochter is 7 maanden en zit in maat 80......ik bedoel maar! ;):D

4. Wam

Wam Actief lid

28 dec 2012
    259
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou 74 kopen. Mijn dochter heeft nu 68/74. Maar als ik nu iets nieuws zou kopen zou ik dat in 74/80 kopen. Er komt immers een nieuw seizoen aan en dan kunnen ze nog lang met de kleertjes doen toch :). Ik vind bfc een fijn merk, blijven kleertjes lang mooi en valt denk ik wel normaal. H&M, hema handig voor de basic dingen en hema rompers stretch vind ik echt super. Zeeman in de zomer veel jurkjes van gehad, zijn nog mooi. Vestjes blijven minder mooi vind ik. Zeeman valt klein uit. Heb in de uitverkoop ook kleertjes bij mexx en lief! gekocht mt 80 verwacht van deze merken ook wel dat ze mooi blijven :).

5. Wam

Wam Actief lid

28 dec 2012
    259
    0
    0
    NULL
    NULL
    Owja en zara is ook leuk, daar hebben ze tussenmaatjes 68, 74, 78, 82, 86.. Dus 80 vervangen voor 2 maten :).

6. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

oke dus toch maar maatje 74. ik vind het altijd heel moeilijk . want hij lijkt nu even stil te staan met groeien ( afkloppen )
    ik heb van een jas 74/80 gekocht. omdat de winter nog lang duurt :)
    bedankt:)

Deel Deze Pagina