Veel sterkte, hoop dat t met de cupjes wel lukt. Het is even een kunstje,maar je zult zien dat dat vast gaat lukken. Wat verdrietig dat je kindje zulke plekken heeft gekregen( je foto was al weg hoor,heb het niet gezien) Ik ben ook pas weer met werk begonnen en ook aan t kolven. Gelukkig pakt mijn manneke dan wel de fles,maar niet van harte... Tsja, hij krijgt ook weleens kunstvoeding...., en nee, dan ben ik niet gelijk een slechte moeder die aan zichzelf denkt en niet voor haar kind wil zorgen. Na een moeizame start,enorme melkdippen door menstruatie,spruw, borstontsteking,weinig kolven,heb ik niet altijd keus. Ik hoop dat het 'cuppen' lukt en dat als je niet genoeg borstvoeding hebt,de pepti bijvoorbeeld wel lukt!
Succes ermee, ik hoop dat het gaat lukken! Mijn kleine drinkt sinds kort uit de fles, heel fijn om dan soms even wat langer weg te kunnen! Is het trouwens niet eventueel een idee om je kindje mee te nemen naar een shoot in een draagdoek? (weet niet hoe makkelijk dat te combineren is hoor, maar is miss een idee )
Thanks Aaf en Shandy. Shandy: die moeizame start herken ik, wat een ellende was dat Het cuppen lukt tot nu toe niet Aaf: met shooten draai ik me in de gekste hoeken, lig ik op mn buik, enzo, dus met draagdoek is dan onmogelijk als ik zoontje mee heb ben ik ook teveel afgeleid.