Hallo. Onze dochter van 2 maanden oud ( 30-03) kruipt de laatste week iedere keer omhoog in haar bedje en ligt dan met haar hoofdje tegen het hoofdeinde en heeft geen dekentjes eer op.. ze wordt dan ook meteen wakker. Mag ik het lakentje (zoals ze dat vroeger noemden) "vals" opmaken zodat ze als het waren op het lakentje ligt en het dan over haar voetjes terug klap ze kan dan niet meer naar onderen in haar bedje en dan kan ik het bedje hoger opmaken.... of mag dit nog niet? Welke opties zijn er nog meer evt en wat adviseert u? Mijn dochter ligt i.v.m. een voorkeurshouding wel in een delta baby zij slaap kussen Mvg, Chelleke84
Hoi hoi, Ja hoor, dat mag gerust al! We doen het vaak al tijdens de kraamweek. Een dun slaapzakje mag ook natuurlijk. Dan hoeft ze niet onder een dekentje. Let wel goed op dat hij goed past dan hoor. Groetjes Adrienne
Bedankt voor je super snelle reactie. ik ga voor vannacht proberen het bedje vals op te maken, lukt dit niet dan schaf ik idd een slaapzakje in de kleinste maat aan.... Nogmaals bedankt. gr. Chelleke84