alleen bv bh's of ook hemden?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door mamav2boefies, 9 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamav2boefies

mamav2boefies Fanatiek lid

22 dec 2010
    1.158
    0
    36
    Ik ben zwanger van mijn derder en heb de andere 2 kids ook bv gegeven
    Ik had altijd een voedingsbh van Hema
    Nu hadden we laatst familieweekend en toen moest mijn nicht de kleine voeden en dacht ik te zien dat ze gewoon een hemd aan had maar dan wel zo dat ze de kleine kon voeden :S (hemd en voedingsbh in 1)

Heb ik dit nu goed gezien of bestaat dit gewoon niet en dus niet goed gezien?

2. Vagans

Vagans Niet meer actief

Het bestaat wel heb ik gelezen, maar ik ben me er niet in gaan verdiepen. Volgens mij is het alleen handig als je een kleine cup hebt.

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ja hoor die bestaan. Google maar eens op voedingstop. Heb er toevallig laatst nog eentje in mijn handen gehad van Mamalicious.

4. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik had voedingshemdjes van de hema.

5. mamav2boefies

mamav2boefies Fanatiek lid

22 dec 2010
    1.158
    0
    36
    Oke bedankt!

6. MamaMaya

MamaMaya Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.104
    29
    48
    Hebben ze o.a. ook bij H&M en GlamourMom. Ik draag ze graag.

7. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
  8. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb toevallig een voedingsshirt gekocht gister van noppies.

leek me zowiso wel handig maar bij mij zit er niet echt een bh in, dus weet nog niet precies hoe het dan werkt

9. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    De otto heeft ook leuke (vind ik hihi), maar misschien wel minder geschikt bij een grote cupmaat, dan zit hij toch minder stevig dan een gewone voedingsbh. Ik heb er met mijn B/C cup wel voldoende steun aan.

Voedings-BH-hemdje, PETITE FLEUR - OTTO online shop

10. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    L83 so die zijn zeker leuk ja :D die wil ik ook wel hebben, maar is het dan dus de bedoeling om die zonder bh te dragen of??

ik vraag me dan af waar ik die pad's moet gaan laten voor als ik ga lekken?

11. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    @mupet, Ik draag ze idd zonder bh, en pads heb ik niet meer nodig maar die stop ik er gewoon tussen net zoals in je bh.
    Maar ik draag er dus wel altijd iets over dus dan zie je het niet (behalve s'nachts), ik gebruik het echt als ondergoed.

12. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    l83 ok je draagt het dus niet echt overdag? dan gewoon hempje met bv bh ofso?

maar blijven die pads als het wel nodig is dan wel goed zitten denk je?

13. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    Ik draag dan idd bh met een blousje of voedingshemdje
    of 2 hemdjes over elkaar (een gewoon en het hemdje van de otto eronder). ik vind het vervelend om heel bloot te zitten.
    Het voedingshemdje vind ik te bloot om zo te dragen (alleen in bed hihi), vind het echt meer ondergoed helemaal door het kanten randje en de naad die onder je borsten loopt ( zodat hij stevig zit), pads blijven wel goed zitten maar ik denk wel dat je het goed ziet als je er verder niks overheen draagt.

14. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    l83 oke thnx :D ik ga ff kijken hoe het met het noppies hemdje gaat en misschien dat ik ze dan ook nog bestel voor in de nacht of met nog een hemdje eronder

ik denk dat ik ook niet zo van blootzitten hou maar om nou 2 hemdjes en nog een shirtje daar over aan te doen, ik denk dat ik dat weer te warm vind haha

goed, even afwachten en uitproberen hier;) groetjes!

15. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    Begrijp er alleen niet uit of het er nu 1 is of 2 zijn.
    Er staat set, maar is dit nu met broekje of 2 shirts?:)

16. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    volges mij zijn het 2 shirts

ik had nog ergens op geklikt en daar stond dan dat het een witte en eentje met die bloempjes denk ik was

want er was nog een andere set, een witte en een zwarte, maar die kon je niet meer bestellen :)

al zou ik die broekjes er ook wel bij willen, zien er wel mooi uit, maar volges mij hoort dat niet bij deze set

17. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    Ja vind de broekjes ook wel mooi, maar had ook het idee dat het ging om de shirts.

18. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0

19. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    l83 owww oke haha;)

je gebruikt het hemdje dus gewoon als hemdje met nog iets wat je daar dan gewoon overheen draagt haha ik snap um nu ;)

dat is dan dus wel echt handig want ik draag altijd een hemdje onder mn kleding, en dan zou ik die daarvoor kunnen gebruiken, en dan dus wel makkelijk voeden maar niet heel bloot zitten :)

Nou goed, eerst eens kijken hier hoe het gaat en dan wel bestellen denk ik ;)

Deel Deze Pagina