Hallo allemaal een probleem waarvan ik niet weet wat ik er mee moet... Dus alle tips en gedachten zijn welkom! Tom is 7 maanden en heeft het nog altijd prima gedaan maar nu... Vrijdag heeft Tom voor het eerst een deel kv gehad (140 bv/ 60kv en 140 gedronken) leek allemaal goed te gaan... 's ochtends dronk hij steeds al erg matig en gisteren wilde hij pas om 9.00 (laatste daarvoor was 3.30) Dus gisteren ivm stuwing gewoon lekker hele dag bv. Gisteren waren we bij mijn ouders (vader jarig) en uiteraard veel visite en aandacht voor Tom, hij deed het prima en heeft zelfs nog een uur geslapen! Hij heeft toen ook voor het eerst een broodkorst gehad. Daarna terug in de auto (goede 2 uur) om 20.00 nog stop gemaakt om te voeden en rond 21.15 thuis. Voor het in bed leggen wakker geworden en flink aan het huilen, leek op krampjes dus getroost en nog een borst gegeven (wel gedronken en huilen/troosten zo'n uur bezig) 0.30 weer wakker, goed gedronken en weer meteen in slaap. Om 4.30 wakker (normaal zou dit eten zijn) huilen! wilde absoluut niet drinken en werd zelfs boos bij het aanbieden! In slaap gewiegd en weg gelegd (leek weer wel krampen) 6.30 wakker, geen zin in borst, lekker hangen tegen mamma en geslapen tot 7.30 (uniek! meestal is gewoon het licht al aan) Nog altijd niet drinken, ja 2 slokken om mamma te plagen! Met pappa beneden gespeeld en om 9.30 weer huilen, maar weer niet drinken! Ligt op bed en slaapt nu nog steeds... Hij heeft wel om 9.00 fruithap gehad van pappa en dat heeft hij wel goed gegeten... Maar toen ik hem zag had ik natuurlijk inmiddels giga stuwing, dus toch maar de spanning er net afgehaald. Wat is er nu toch aan de hand? Drukte van gisteren verwerken lijkt me niet, was vanochtend supervrolijk niets aan de hand! Hij is wel verkouden, maar dan probeert hij wel te drinken... Zou hij last hebben van het brood? buikgriepje? Of heeft hij besloten dat de bv klaar is en is dit borstweigeren? Ik vind het helemaal niet erg als hij 's nachts er zo'n poos tussen laat vallen, maar ik maak me nu echt zorgen... en zelf nog lang niet klaar met de bv... Ik zal in ieder geval hem straks weer aanbieden als hij wakker wordt, maar als hij dan weer niet wil? in ieder geval geen fles? heel verhaal, maar tips zijn welkom!