Beste lactatiekundigen Mijn dochter is nu 1 jaar! Ik geef nog bv op verzoek. Als ik werk krijgt ze 1 flesje van 120ml mee. Dit is wat ik tegenwoordig in 1 kolfsessie kan kolven. Thuis mag ze drinken zo vaak ze wil en dit komt neer op 5a6 keer per 24 uur inclusief nachtvoeding(en). Nu bijt ze de laatste dagen heel vaak tijdens het drinken. Ook wordt ze regelmatig boos! Ze drinkt vaak voor het slapen gaan. Kan het zo zijn dat ik te weinig melk heb op de dagen dat ik niet werk en haar dus op verzoek voedt? O het werk kolf ik ergens tussen 13-15uur. Net wat uit komt. Ik had gedacht dat mijn productie dat nu wel aan zou kunnen. Het het zin om weer bv thee en fenegriek pillen te gebruiken om mijn productie een beetje op te krikken? Ik zou graag nog een tijdje voeden, maar wil nu niet keer al te veel trucjes uit de kast halen. (Zoals bv clusterkolven oid)
Haha, soms ben je er zelf al achter eer ik hier weer kan reageren! Gelukkig heeft het dus niets met je productie te maken Voor meer achtergrond en tips lees je hier even verder: Help: mijn kind bijt! | Borstgevoed.nl