Thuis inderdaad wel. Was wel minder als de postbode opeens voor de deur stond hahaha ��
O ja, die heeft hier ook wel eens aangebeld toen ik aan het voeden was. Maar toen was dochter al iets ouder en ik wat handiger, dus ik heb gewoon de deur opengedaan met dochter aan de borst. En dan is er niks te zien (ik zat ook niet 'open en bloot' te voeden). @ts: je baby gewoon zelf voeden is een stuk handiger dan gedoe met kolven en een flesje. En zoals gezegd, in de stad zou je dan alsnog moeten kolven.
Ik kolf fulltime. 3 of 4 keer (1100cc) per dag en heb geen last van overvolle borsten. Als ik de stad in ga neem ik een fles vers gekolfde bv mee, is 10 uur houdbaar.
De gemiddelde vrouw met een baby van 2 weken zal het dubbele aantal per dag kolven. En zeker met de pasgeborene zit je al snel met knoeperds ��
Hoi allemaal, ik was naar de fitness gegaan om te voeden omdat ik de meiden die daar werken ken hihi ik was er heel erg blij mee want we zitten inderdaad nog in die wiebelend hoofd/hap/opnieuw fase haha en het ging dus niet echt van harte. Maar daarna zijn we zelf nog gaan eten in een restaurantje dus uiteindelijk is het toch nog wel goed gekomen. Bedankt allemaal voor de goede moed inspraak! (Of hoe je dat ook zegt..) als ik ga werken dan moet ik wel beginnen met kolven maar zolang hij nog gewoon aan de borst kan wil ik dat wel blijven doen, het heeft toch wat speciaals omdat het iets is wat niemand anders voor mijn kindje kan doen hihi ik zal het over een paar weekjes weer proberen inderdaad, ik hoop dat we het dan beter onder de knie hebben! Hij zit nu in zijn regeldagen dus genoeg momenten om te oefenen hihi