he hallo allemaal, ik ben de laatste dagen soms zo duizelig. Kan dat komen doordat ik bv geef? Kan me herinneren bij de eerste dat ik dat in de eerste week ook had. Toen ben ik op aanraden van de kraamhulp en de vk van die tabletten gaan slikken, op natuur basis...kan ff niet op de naam komen. (hoezo zwangerschapsdementie...)Oja floradix.... Zou dit nu ook weer kunnen helpen? Of zou het nu van iets anders kunnen komen, omdat ik er nu pas last van heb...
Nou eigenlijk de hele dag door. Ik kan gewoon op de bank zitten zoals nu en dan duizelig zijn. Alsof mijn ogen te snel rond de kamer gaan.... Maar ook bij opstaan, weglopen of iets anders...
heb ik ook gehad en toen bij de huisarts geweest, bloed gecontroleerd en kreeg toen weer ijzertabletten. mischien heb jij dat ook effe laten controleren zou ik zeggen en goed eten nu want bij bv heb je ook goede voeding nodig!!!
Kan door ijzergebrek komen idd... als je geen last hebt van je stoelgang, (verstopping) kun je ook gewoon naar je ha gaan en een kuurtje krijgen als je HB te laag is. Die floradix is vrij prijzig namelijk en een ijzerkuurtje krijg je gewoon vergoed van je verzekering,
Ijzerkuurtje kan je kindje wel last van krijgen. Dus als het op te lossen is door Floradix/gezonde(re) voeding zou ik dat doen. Als het probleem al een ijzertekort is. Als de klachten vooral bij opstaan zijn zou het ook te maken kunnen hebben met een lage bloeddruk maar daar lijkt het niet op.
Ik heb nog Floradix liggen dus ga dat eerst wel eens even proberen...kijken of het daarmee te verhelpen is. Bedankt in ieder geval!!
@Cindy: waat weet je niets van ? van dat je kindje last kan krijgen van een ijzerkuurtje ? Een kindje kan er ook slechter door gaan poepen. Net zoals jezelf er last van KAN krijgen. Hoeft dus niet. Of heb je het over de bloeddruk ?
nee de ijzertabletten.... wist ik dus niet is mij ook niks van verteld bij de huisarts, slechte info maar weer eens *******
Even ter aanvulling: ijzergebrek krijg je niet door het geven van bv hoor. In bv zit namelijk erg weinig ijzer. Eet je op regelmatige tijden? Anders kan je bloeddruk ook erg laag worden.