Is dit normaal?

Discussion in 'Na de bevalling' started by jipje, Jul 22, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jipje

jipje Fanatiek lid

Feb 9, 2011
    1,452
    96
    48
    Hallo dames,

5 weken geleden ben ik bevallen van onze mooie meid benthe.
    Ik heb na de bevalling 2 weken gevloeid, hoeveelheid viel wel mee vergeleken met na mijn 1e bevalling.. Alleen sindsdien heb ik slijmerige afscheiding, vaak geel soms ook wat oranje erdoor (bloed dus). Dit heb ik nu al 3 weken en het wordt naar mijn idee (nog) niet minder..
    Is dit normaal? Ik herken t niet bij mijn 1e dochter..

Groetjes,

Jipje

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ja dat is normaal, dat is echt het schoonmaken van de baarmoeder en dat kan werkelijk alle kleuren van de regenboog hebben :D.
    Heb ik ook gehad, dat was zoiets 6 weken na de zwangerschap helemaal voorbij, 8 weken na de zwangerschap heb ik een flinke menstruatie gehad en daarna was alles helemaal goed.

3. jipje

jipje Fanatiek lid

Feb 9, 2011
    1,452
    96
    48
    Bedankt voor je reactie! Fijn om te horen dat t normaal is.. Zat me alweer zorgen te maken Haha 😉

4. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Je vloeit gewoon nog ;) kleuren zijn normaal.

5. Pukske

Pukske Actief lid

Aug 6, 2014
    142
    0
    16
    NULL
    NULL
    Klopt inderdaad. Ik had precies hetzelfde.
    Dat van die flinke menstruatie vind ik fijn om te lezen. Ik ben 6 weken geleden bevallen en nu voor het eerst ongesteld...maar wat een hoeveelheid :$
    Goed te weten dat ik daar niet de enige in ben.

6. jipje

jipje Fanatiek lid

Feb 9, 2011
    1,452
    96
    48
    Vandaag weer begonnen met vloeien.. Helderrood bloedverlies, geen slijm.. Menstruatie lijkt mij nog wat te vroeg, geef namelijk bv.. Maar t zal er allemaal bij horen, wel jammer want volgende week gaan we op vakantie dus dat wordt nog niet zwemmen dan :/

Share This Page