Ik zit te twijfelen of ik een borstvoeding curss zal gaan volgens bij ons in de buurt. Het is 2x 2 uur. Wie zegt doen en wie zegt niet doen en waarom? Groetjes
Ik heb gestemd voor doen. Als je van plan bent om borstvoeding te geven, is het niet verkeerd om nu al zoveel mogelijk informatie hier over in te winnen!
Hoi hoi, Ik heb ook gestemd voor doen. Persoonlijk wil ik heel graag bv geven maar zal dit waarschijnlijkt bemoeilijkt worden door mijn borstverkleining. Omdat ik er echt 100% voor wil gaan (al houd ik er natuurlijk rekening mee dat het niet lukt) wil ik me ook zo goed mogelijk voorbereiden. Vaak gaat het allemaal (vooral in het begin) niet zo natuurlijk als wordt aangenomen. Heb ik gehoord dan he
Doen! Ik was nét te laat met reageren/opgeven gvd.. Had de halve dag geen internet en kon mn hotmail niet lezen. Daar stond in (las ik om 20.00) dat t vanaaf om half 8 was, ik baal echt als n stekker!
Ik heb ook de bv cursus gedaan, en vond het heel nuttig. Bij mij ook met de reden dat ik 2jaar geleden een borstverkleining heb gehad. Maar ik heb er alle vertrouwen in en ga het met goede moed proberen. groetjes sandra
Ik had het bij mijn eerste niet gedaan en achteraf dus spijt van, ik denk dat je daar al heel wat dingen kunt leren waar je meteen na de bevalling wat aan hebt, dus ik zou zeggen DOEN denk er zelf zelfs over om het nu voor de bevalling van de tweede toch te doen, als een soort opfrisser zeg maar
hi hi, zeker doen, als je bv wil gaan geven. ook voor een 2e ga ik gewoon weer heb er onwijs veel aan gehad en kijk zo af en toe ook op het bv forum is mss ook een tip leer je een hoop van. en de bv site ook natuurlijk. ik geef hem nog steeds bv en blijf dit doen zolang hij goed groeit en ik het fijn vind. wel heb ik zelf zoiets van uiterlijk tot een jaar maargoed daar ben ik nog lang niet hihi. gr saskia
Bij mij is het aangeraden om het te doen. Zeker als je ook erbij wilt gaan kolven. Ik stem dus voor doen.
Doen.. goeie voorbereiding is het halve werk vraag me af wie heeft gekoen voor niet doen en de motivatie daarvoor.
Als het je eerste kindje is, DOEN! Als je leest hoe vaak het misgaat, zou ik voor goede voorlichting kiezen!