elke dag wel ongie achtige pijn

Discussion in 'Zwangerschap' started by Ninetje, Jan 30, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    Sinds ik zwanger ben heb ik eigenlijk gewoon wel elke dag flink wat ongie achtige krampen.

Eigenlijk gewoon constant de hele dag door, alleen soms wat heftiger.

Hebben jullie dit nou ook?

Blaasonsteking ben ik onlangs op getjekt, dat is het niet...

Moet wel binnenkort even naar de ha voor een evt schummel infectie maar gezien mijn afscheiding niet veranderd is van voor dat ik zwanger werd, denk ik ook niet dat dit het is...

2. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Wat zegt je vk of gyn ervan? Lijkt me niet erg prettig als ik dat zo lees.

3. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Hey, ik herken het helaas niet.... Maar gelukkig is het geen blaasontsteking! Zou het niet een soort van bandenpijn oid kunnen zijn? :(: :(

4. Patrieske

Patrieske Bekend lid

Feb 9, 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Bij de zwangerschap van mijn zoontje had ik er ook veel last van. Bij mij dachten ze ook telkens aan een blaasontsteking maar dat was het bij mij ook niet. Wat het dan wel was, weet ik ook niet. Ik hou het er maar op dat ik een gevoelige baarmoeder heb. Heb ook altijd hevige buikpijn tijdens mijn ongi, dus wie weet staat dat op een of andere manier toch in relatie met elkaar.

Laatst las ik dat de baarmoeder een spier is die eigenlijk continue samentrekt tijdens de zwangerschap. Wellicht dat het dat is wat we voelen?

5. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,797
    28
    48
    noord holland
    ik heb het niet elke dag, maar het "ongiegevoel" komt wel steeds weer terug, ik denk dat het vooral tijdens een groeispurt is, dat het me baarmoeder is!
    En je zit geloof ik nu in een flinke groeispurt zo tussen de 20 en 25 weken?

6. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    De vk zegt dat het vast en zeker het rekken is...dat sommige vrouwen nu eenmaal een gevoelige buik hebben...dat de beep op mijn blaas ligt...echter is er nooit onderzoek gedaan...Misschien moet ik daar maar eens op staan!

Want ik heb het al vanaf week 4 van de zwangerschap...das nog geen rekken, geen beep die op de blaas drukt...

Ik zal de volgende keer staan op een onderzoek voor deze pijn.

Moet 20-2 weer terug.

Thnx voor jullie antwoorden!

7. chiesa

chiesa Fanatiek lid

Mar 4, 2006
    2,533
    0
    0
    Sterkte ninetje, ik heb t ook gehad tot 2 weken geleden en ineens was het over. Ik hoop dat t voor jou ook gauw over is en anders maar vragen naar een onderzoek!

Gr

8. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    Mocht het de 20ate nog steeds zo zijn dan ga ik zeer zeker onderzoeken eisen...

Share This Page