baby 7 weken oud

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door keano, 3 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. keano

keano Actief lid

20 jan 2009
    443
    0
    0
    administratief medewerker
    helmond
    Hoi hoi..sinds kort ben ik trotse mama geworden van mijn dochtertje. .overdag en s'nachts slaapt ze heel goed alleen s'avonds tussen 6 en 11 is het raak..niks is goed en blijft maar huilen..zijn er mama's die dit herkennen en mss een goede tip weten..!!

2. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Vaak voeden en buidelen (huid op huid dragen) helpt vaak het beste.

3. Nacho

Nacho Fanatiek lid

3 jun 2015
    2.369
    9
    38
    Vrouw
    Baby & Mama Coach
    Houten
    Volgens mij hadden wij toen nog last van krampjes. Wij hadden het meer andersom daarna. 's Avonds ging het vaak wel goed, maar 's nachts was het dan drama. En als het 's avonds niet goed ging dan was je ook altijd wel druk in de weer met kalmeren. Ik kan je de gouden tip niet geven, want ik weet eigenlijk niet eens de reden van de avondtraantjes. Gewoon maar lief zijn voor je kindje en geduldig wachten tot het over gaat. Het gaat namelijk over :)

4. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Wij hebben er ook last van gehad, het is een fase waar ze even doorheen moeten.
    Vooral veel bij je houden.. Dat hielp hier nog het beste, al was ze dan ook nog niet altijd stil hoor

5. keano

keano Actief lid

20 jan 2009
    443
    0
    0
    helmond
    Dank je voor je reactie..we hebben haar de hele tijd idd bij ons..vandaag een draagzak gehaald hopelijk helpt dat iets..Het is zo zielig om te zien

6. keano

keano Actief lid

20 jan 2009
    443
    0
    0
    helmond
    Dank je wel voor de reactie..Ja het zullen ook zeker wel krampjes zijn en alles erom heen..we hopen ook dat het over gaat haha maar dat zal wel

7. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Hier ook 's avonds en 'huiluurtje'. Bij 8 weken was het het ergst. Toen sliep ze ook wat slechter en raakte oververmoeid. Een week later ging het beter en is het eigenlijk prima gebleven

8. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.497
    2.948
    113
    Zeker herkenbaar. Zit nu ook met een huilende baby op schoot. Vaak willen baby's ook clusteren 's avonds.

9. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.823
    5.957
    113
    Vrouw
    Clusteren en veel bij mama zijn.
    Maak het jezelf gemakkelijk!
    Lekker op de bank met een kop thee en een dvd-tje.
    Baby bij je.
    Het gaat weer over!

10. keano

keano Actief lid

20 jan 2009
    443
    0
    0
    helmond
    we hebben ze net in bad gedaan en nu slaapt ze..ben benieuwd hoe de nacht zal gaan, maar we zullen zien..jij heel veel succes en hoop dat het snel beter gaat

11. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Heel herkenbaar, echt het is een fase 😉 Rond 8/9 weken werd het minder

Deel Deze Pagina