Hoi hoi..sinds kort ben ik trotse mama geworden van mijn dochtertje. .overdag en s'nachts slaapt ze heel goed alleen s'avonds tussen 6 en 11 is het raak..niks is goed en blijft maar huilen..zijn er mama's die dit herkennen en mss een goede tip weten..!!
Volgens mij hadden wij toen nog last van krampjes. Wij hadden het meer andersom daarna. 's Avonds ging het vaak wel goed, maar 's nachts was het dan drama. En als het 's avonds niet goed ging dan was je ook altijd wel druk in de weer met kalmeren. Ik kan je de gouden tip niet geven, want ik weet eigenlijk niet eens de reden van de avondtraantjes. Gewoon maar lief zijn voor je kindje en geduldig wachten tot het over gaat. Het gaat namelijk over
Wij hebben er ook last van gehad, het is een fase waar ze even doorheen moeten. Vooral veel bij je houden.. Dat hielp hier nog het beste, al was ze dan ook nog niet altijd stil hoor
Dank je voor je reactie..we hebben haar de hele tijd idd bij ons..vandaag een draagzak gehaald hopelijk helpt dat iets..Het is zo zielig om te zien
Dank je wel voor de reactie..Ja het zullen ook zeker wel krampjes zijn en alles erom heen..we hopen ook dat het over gaat haha maar dat zal wel
Hier ook 's avonds en 'huiluurtje'. Bij 8 weken was het het ergst. Toen sliep ze ook wat slechter en raakte oververmoeid. Een week later ging het beter en is het eigenlijk prima gebleven
Zeker herkenbaar. Zit nu ook met een huilende baby op schoot. Vaak willen baby's ook clusteren 's avonds.
Clusteren en veel bij mama zijn. Maak het jezelf gemakkelijk! Lekker op de bank met een kop thee en een dvd-tje. Baby bij je. Het gaat weer over!
we hebben ze net in bad gedaan en nu slaapt ze..ben benieuwd hoe de nacht zal gaan, maar we zullen zien..jij heel veel succes en hoop dat het snel beter gaat