mijn meisje gaat binnekort over naar maat 92, nu hoef ik dus niet meer bij de baby kleding te kijken en heb je volgens mij wat meer keus! waar kan je nu allemaal leuk shoppen in deze maat wat een beetje betaalbaar blijft?
Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik vond 92 een rotmaat... Sommige winkels beginnen pas bij 98 met de meisjeskleding. Bij ter stal, waar ik veel koop, is er in 92 veel minder dan in de maten daarboven. Bij de Hema is het wel weer een reuzehandige maat! Maat 86/92 van de kinderafdeling valt net tussen de 86 en 92 van de babymaten dus kun je een tijdje dubbel shoppen! H&M en C&A hebben babykleding t/m 92. Verder heeft Prenatal ook wel leuke dingen in 92 en online is er vast ook wel genoeg te vinden.
Ik koop overal waar ik maar wat leuks zie. Wibra zeeman h&m jensen bristol scapino vogele ter stal c&a v&d. Niet dat alles bij die winkels leuk is. Maar als ik bij alle winkels 1 of 2 truitjes koop heb ik alweer een hele bult
Ik shop online maar meestaal merkkleding in sale etc Tumble dry, ninni vi, quapi, moodstreet, blue rebel, boboli, jubel, flo
Vind zelf c&a leuk, hema, zeeman, ik heb een zoon. Mn moeder koopt soms wat bij primark of vogele, ook erg leuk