Even een vraagje..! Ik wil vrijdagavond een gezellig avondje met mijn man.. gewoon lekker thuis.. hapjes op tafel.. filmpje en natuurlijk wat ik al bijna 10 maanden niet heb gehad.. een lekker boswandeling ofzo haha. Nu ben ik al aan het kolven en dat gaat goed.. dus ik zat te denken als ik nu genoeg kolf.. dan kan hij vrijdagavond 1 of 2 flesjes krijgen.. maar hoe zit het nou precies? Ik ga natuurlijk niet dronken.. maar 2 glaasjes ofzo.. vanaf wanneer mag hij dan weer aan de borst? En hoe doe ik het dan als ik ondertussen wel stuwing krijg en mn borsten te vol zitten? Afkolven en weggooien? Das ook zonde! dus is er iemand die mij kan vertellen hoe dat werkt? Ik ben nogal een leek in de dit soort weet dingetjes!
wijntjes afmeten (140cc is 1 glas). En minimaal twee uur wachten na een glas. Dus minimaal vier uur na twee glazen. Maar ik heb ook wel eens drie uur gelezen, dat hou ik zelf liever aan voor de zekerheid. Op borstvoeding.com kan je de calculator hiervoor vinden trouwens. Want zie dat je aan boswandeling denkt vewerking van de alcohol ligt natuurlijk aan het percentage en de hoeveelheid. Als je tussentijds afkolft moet die melk weggooien want de alcohol verdwijnt niet meer uit de afgekolfde melk. Veel plezier vrijdag!
Ik doe er nooit zo moeilijk over. Je hebt na een wijntje of twee.... 0,3 promille in je bloed? Tja... Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Alcohol - Carnaval<br />Alcohol en borstvoeding veilig combineren kn, want alcohol wordt gewoon afgebroken
Gewoon eerst helemaal leeg laten drinken en dan een drankje nemen en dan minstens 2 uur niet aanleggen. En er rekening mee houden dat je lichaam nu echt veel en veel minder aankan, dus dat de kans dat je na 1 boswandeling op je hoofd staat erg groot is.
Idd na wijn of bier advies 3 uur wachten. Na 1 biertje (Karmeliet 8,4%) was t bij mij al goed geweest na 11 maanden hahaha! boswandeling zou ik na 1 klein glaasje dus zeker wel een uur of 5 wachten..