kleding?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Corry, 13 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    hallo!
    hoe doen jullie het met jullie shirtjes enz.? Het is zo moeilijk om leuke borstvoedingskleding te vinden. ik heb wel shirtjes en vind ze ook erg fijn, maar ze zijn zooooooo saaaaiiii
    soms dank heb ik gewoon een shirt aan met een rekbaar hemd eronder zodat niet heel mijn buik bloot hoeft, en soms heb ik een rekbaar shirt aan zodat ik van bovenaf voed zeg maar, maar daar zijn niet alle shirtjes geschikt voor want sommige lubbere uit.

ik ben benieuwd hoe jullie het georganiseerd hebben, zeker met het zicht op de winter.

2. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bloesjes, v-hals en wijde hals, allemaal met een hemdje eronder, dan is het indien nodig 1 laag omhoog, de ander iets naar beneden (thuis wip ik ze meestal aan de bovenkant eruit ;))

3. Oedy

Oedy Actief lid

22 aug 2013
    326
    17
    18
    NULL
    NULL
    Heb altijd een bostvoedingsbeha aan, daar over een strak hempje en daar over een wijde trui/shirt... Geen slons, maar zo'n off-shoulder ding...

Beha open, bandje hempje naar beneden (tot over m'n borst) en trui omhoog.. Buik bedekt en bovenkant ook bedekt... Ideaal, je ziet niks!:)

4. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Heb een paar polo achtige shirts of van die truitjes met een capuchon eraan waar voor soort drukknoopjes zitten, die kunnen een heel eind open, voedingsbh open en aan de borst. Je ziet dan wel veel borst.... leg vaak een spuugdoek of hydrofiele luier op mn schouder en die habgt dan grotendeels over mn borst ( die zijn groot:) )

5. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Een trui die goed omhoof kan (dus ook niet te lang en soepele stof) en dan een (goedkoop) hemdje met spaghettibandjes. Die koop ik expres niet duur, want ik wil juist dat de bandjes uitlubberen. Maar dan is mijn buik bedekt en mijn borst bedekt door mijn shirt wat omhoog gaat. Blouses vind ik minder fijn omdat de bovenkant dan helemaal bloot is. Ik heb grote borsten, dus dan heb je wel wat te bedekken.

6. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Ik doe gewoon de handel omhoog. Met wat grotere botsten is de borst vanboven benaderen erg lastig merk ik. Dus ik doe mijn shirt truitje wat dan ook omhoog bh open en leg Emma in Madonna aan (haar Lijfje bedekt mijn buik). Ik trek shirt dan wel iets omlaag op mijn rug etc dus nauwelijks bloot.

7. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    bedankt voor die tips allemaal! Ik merk dus dat er weinig mensen echt voedingskleding kopen. Gewoon de kleren er een beetje op uitzoeken en dan gaat het ook makkelijk. Doe ik nu ook meestal al hoor maar misschien had iemand een gouden tip :p. Maar het komt erop neer dat ik binnenkort maar eens lekker moet shoppen voor de winter.... he wat vervelend toch ;)

8. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
  9. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

21 jul 2013
    1.164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat is het verschil tussen een breastvest shirtje en een topje met spaghettibandjes die je naar beneden trekt?!

10. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Bij grote borsten is het met een gewone hempje niet mogelijk om die over je borsten heen naar beneden te trekken. De bandjes zijn daar gewoonweg te kort voor. Breastvest zit al onder je borsten. Dus die hoef je niet naar beneden te trekken.

11. Xellepel

Xellepel Bekend lid

28 aug 2013
    803
    0
    0
    Ik doe eigenlijk alles aan wat ik voor dat ik borstvoeding gaf ook aan had. Alleen hele strakke T-shirts niet omdat je die zoogcompressen dan ziet zitten.
    Gewoon een leuke doek in je voedingstas doen die je gebruikt om discreet te voeden in het openbaar.

Deel Deze Pagina