borstvoeding en allergie

Discussion in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' started by lievebeesje, Jan 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

Jan 4, 2007
    454
    0
    0
    friesland
    hallo , ik ben 23 weken zwanger van mijn vijfde kindje , 3 kinderen van mij hebben koemelkallergie en de oudste heeft een andere vorm van voedselallergie , mijn man en ik hebben astma dus gaan we ook ons vijfde kindje borstvoeding geven , bij de laatste twee zwangerschappen merkte ik aan het eind dat ik ziek was en toen ze geboren waren bleek al na 5 weken dat ze koemelkallergie hadden vooral de jongste van nu 14 maanden heeft er erg veel last van , nu wil ik mijn baby borstvoeding geven en zelf een koemelkvrij dieet gaan volgen maar vanaf waarneer moet ik dat gaan doen? nu al? of een maand voor de geboorte? ik wil namelijk heel graag voorkomen dat vooral de eerste weken het borstvoeding geven niet leuk is vanwege de krampen en de weigering van eten dat heb ik zo erg gevonden , ik hoor garaag antwoord , groetjes greetje

2. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

Jan 4, 2007
    454
    0
    0
    friesland
    wat jammer dat hier niemand een antwoord op weet......

3. Ilse

Ilse Lactatiekundige

Apr 2, 2008
    1,552
    0
    0
    Lactatiekundige IBCLC
    Almere
    HAllo Greetje,

Ik stuur je vraag door naar een collega. Zij weet veel over BV en allergie. Ze zit midden in een verhuizing maar ze zal zeker een antwoord sturen.

Ilse

Share This Page