's nachts voeden, wanneer / welke signalen?

Discussion in 'Borstvoeding' started by Kaylen, Aug 30, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kaylen

Kaylen Lid

Aug 27, 2015
    15
    0
    0
    Limburg
    Mijn dochter komt 's nachts een keer of 3-4 voor een voeding. Nu voed ik haar normaal wanneer ik haar hoor smakken. Nu komt het de laatste tijd regelmatig voor dat ze 1,5 uur na de vorige voeding (dus geteld vanaf het begin van die voeding) weer half wakker wordt / gaat smakken. Omdat ik niet denk dat ze dan alweer honger heeft, wacht ik wel eens even af. Vaak blijft ze dan gewoon rustig een half uur sabbelen / smakken zonder te huilen. Als er meer dan 1,5 uur tussen 2 voedingen zit en ik zou wachten, gaat ze binnen een paar minuten huilen. Wat zouden jullie doen als ze na 1,5 uur weer begint te sabbelen / smakken? Gewoon wachten om te kijken of ze weer in slaap valt (meestal val ik dan zelf weer een tijdje in slaap) of gaat huilen? Toch meteen voeden? Ze neemt overigens geen speen en haar bedje staat naast mijn bed.

2. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

Apr 4, 2014
    1,698
    423
    83
    Female
    Capelle aan den IJssel
    Tja hier werkt het het beste om gelijk te voeden, ook al is het snel na vorige voeding, dan slapen we daarna allemaal weer snel diep. Anders slaap ik ook maar half omdat ik lig te wachten wanneer hij gaat huilen. Maar de meeste gevallen is het binnen de minuut wakker worden, bewegen, jengelen, huilen, dus snel aanleggen voor manlief ook wakker wordt haha

3. Bilou

Bilou Bekend lid

Oct 29, 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh lastig. Huilen is eigenlijk vaak te laat. Ik geef vaak nog ff de speen in de nacht. Maar lees dat de jouwe die niet pakt. En je pink? Pakt ze die wel? Misschien valt ze na ff sabbelen in slaap.

En anders zit er niks anders op om toch ff te voeden. Zezal dan wel al honger hebben.

4. Amelien

Amelien Bekend lid

Apr 4, 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik wacht hier tot ik zeker weet dat ie wakker is. Heb al vaak genoeg gehad dat ik op het eerste signaaltje reageer en meneer vervolgens in mn armen verder slaapt. Vaak wordt ik trouwens niet eens wakker van de eerste signalen naar pas als hij meer geluid gaat maken.

5. kkatinka

kkatinka Actief lid

Aug 6, 2014
    340
    5
    18
    Dit had ik ook, en precies toen dl even oud was als jouw dochter. Tot 12 weken sliep ze door, en vanaf 3 mdnn en 1 week ong , begon ze om het uur-1.5 u te komen snahts. Was een fase gelukkig

Share This Page