ik heb net bij de Etos zwanger worden pillen gehaald, om mijn cyclus zsm weer regelmatig te krijgen. Zie ik net thuis ineens dat dit niet gebruikt kan worden icm BV ? Iemand enig idee waarom? Balen, ik kan het vast niet meer ruilen omdat het een soort medicament is...
er zit vitex agnus castus in, dat is een kruid wat je hormoonhuishouding beinvloed! Ze zeggen dat het je cyclus regelmatiger maakt, maar het is vast niet goed voor je BV. Ik had een hele korte cyclus van 15 dagen, maar toen ik dat spul begon te slikken was ik meteen zwanger!
dank je voor de info . Maar is het dan schadelijk of gevaarlijk voor mijn dochter, of gaat het "alleen" ten koste van de productie?
dat durf ik niet te zeggen... destijds heb ik me er heel erg in verdiept mbt zwanger worden. Vitex wordt door je lichaam geinterpreteerd als progesteron en kan de hormoonbalans herstellen als je teveel oestrogenen zou hebben... maar het zijn juist oestrogenen in anticonceptiva die je productie verlagen... Ik vond de effecten van die pillen enorm in elk geval, ik kwam echt in een hormonale achtbaan ervan. Opvliegers, huilbuien, vreetkicks... Ik stond eigenlijk op het punt er weer mee te stoppen totdat ik zwanger bleek Ongeacht wat het verder exact doet in je lijf, ik kan me gewoon niet voorstellen dat het goed is om door te geven aan je kindje via bv!