Ik vond van wel. Moet er wel een aantal kopen, anders blijf je wassen Ik heb volgens mij 3 pakjes gekocht van Avent, zitten volgens mij 6 in een pakje
Ze lekken iets eerder, maar moet zeggen dat ze verder prima voldoen. Ik gebruikte tijdens de stuwingsdagen "normale" wegwerp.
Ze doen het vaak pas optimaal als je ze een aantal keer gewassen hebt (en in de droger als je die hebt). Ik heb ze van imse vimse en bamboobies. Vooral imse vimse vind ik erg prettig.
heb 2 setjes van myllymuksut en die gebruik ik op werkdagen, lek dan toch minder omdat ik dubbelzijdig kolf en ze zijn een stuk dunner dan wegwerp.
Oké nou dan koop ik ze ook...,want iedere keer die weggooi dingen kosten ook een hoop uiteindelijk... Maar nu welke he? Heb al wat merken gelezen en meer tips zijn welkom. Wat kosten ze ongeveer?
Ze zijn leuk! Zijn die wasbare ook minder broeierig dan die wegwerp dingen? Met de warmte is het niet echt prettig! Hebben jullie daar ook last van?
Ik heb lillypadz. Zijn sileconen padz. Hoef je alleen met warm water een druppeltje afwasmiddel schoon te maken en te laten drogen. Maare, je bent al even op weg maar wat een leuk nieuws lov! Gefeliciteerd!
Die heb ik ook gebruikt en kreeg prompt spruw.... Paar weken erna weer geprobeerd (uiteraard goed schoongemaakt ) en weer gelijk spruw! Dus ik was er niet blij mee....
Ideaal die wasbare versleet er eerst. zoveel wegwerp op een dag.. heb 6x. Avent en nog 10x jippies bijgekocht die zijn veel goedkoper en hebben ook extta inleggers voor de nacht
Inmiddels lek ik bijna nooit door. In het begin ging ik door minimaal 4 sets per dag, inmiddels 1 a 2 afhankelijk van op tijd kunnen kolven. Als ik thuis ben lek ik nooit door.
Ik vind die van imse vimse echt super en lekte niet vaker door dan met wegwerp. Ik gebruikte in het begin wel een paar tegelijk en had ook de 'boosters' van imse vimse. Vooral voor snachts. Ik gebruik nu compressen van wol. Heerlijk zacht Maar niet geschikt in het begin.