Ik ben tot nu toe één keertje geweest. Wil binnenkort nog een keer gaan alleen gaat m'n oudste op vrijdag naar de psz en dan red ik het niet met ophalen.
Mamacafé is op de derde vrijdag van de maand. Soms in Kaap Hoorn, maar ook wel bij Bij Jansen. Je kan ze sowieso vinden op Twitter: @mamcafe050 Waar en wanneer is borstvoedingscafe dan?
idd cafe zomers aan de vismarkt, het is elke vrijdag , maar elke 1e vrijdag van de maand is er ook een lactatiekundige voor je vragen enzo. Ik ben er nog nooit geweest hoor ! Maar vroeg me af of het gezellig is, en dan misschien vrijdag eens even kijken.
#bvcafe050 is elke eerste vrijdag van de maand. Ik ben er heel regelmatig geweest maar ook ik kan het straks niet meer redden omdat onze oudste op vrijdagochtend naar de psz gaat. Alleen als het in een vakantie valt zou ik een keer heen kunnen. Net als Emjay ga ik wel naar het #Mamacafe050 Dit is in Kaap Hoorn. Hier komen mama's samen om gezellig te kletsen en de kinderen de geledenheid te geven om lekker te spelen.