Mijn dochtertje van twee weken, was in het begin heel tevreden, dronk kort maar heftig en sliep dan drie uur, deze week is echter heel onrustig komt om het uur ongeveer en drinkt dan maar heel even. Laten sabbelen op mijn vinger helpt even maar dan begint ze toch weer te huilen. Zou ze nu echt honger hebben of is dit zuigbehoefte. iemand tips, want ik kan haar natuurlijk niet om het half uur/ uur voeden zeker niet met twee peuters die hier rondlopen.
Hoi! Ten eerste nog gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Wat je aangeeft is heel normaal gedrag voor zo'n klein kindje. Je kindje is waarschijnlijk aan het "regelen". En daarnaast wil het gewoon heel erg graag bij mama zijn. Ik zou er gewoon aan toegeven en dan komt het vanzelf weer goed! Groetjes Mariska
ik denk ook gelijk aan regeldagen vooral omdat ze 2 weken oud is. Clusteren deed ze hier aan het einde van de middag en de gehele avond.
Ik denk ook dat je er best aan kan toegeven. Aangezien je nog 2 kindjes hebt, is een draagdoek misschien wel een goeie oplossing voor je? Je kan je kindje dan in de draagdoek voeden en dan heb je je handen vrij.
Ik zou ook denken dat dit regeldagen zijn en die zijn het snelste over als je er volledig aan toegeeft. Doe je dat niet, dan blijft je productie lager dan je kindje nodig heeft en blijft ze dus ontevreden... Dus ja, toch elk uur voeden als ze daarom vraagt, en zorgen dat je voor de andere twee iemand erbij hebt?
Sorry, had niet gelezen dat je nog twee peuters hebt rondlopen en dan kom ik met mijn advies... Maar het idee van een draagdoek vind ik wel een hele goede. Er zijn zelfs vrouwen die hun kindje in de draagdoek volledige toegang tot de borst kunnen geven. Weet zelf niet hoe dat werkt, maar het dragen in een draagdoek heb ik ook gedaan en dat werkte echt heerlijk. Voor ons allebei! Heel veel succes! Groetjes Mariska
Daar ben ik het eigenlijk helemaal mee eens. En verder, meid, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje! Zit potverdorie laatst nog te kijken en toen was je zwanger banner er nog en nu ineens zie ik een andere ! Gefeliciteerd nogmaals. Liefs, Hanneke (of denk ik de tijd dat je in het tweelingtopic schreef nog Bolbuikje )