Dat wil ik hier ook niet hoor! Kan ook niet zomaar ivm allergieen maar het liefst wil ik hier helemaal geen kv geven. Gewoon een principe kwestie denk ik. Overigens gaat het hier weer een beetje beter en hebben we een aardig ritme. nachtvoeding(en) 7.15 wakker en bv 8.30 slapen 9.30 wakker en fruit 10.30 bv 11.00 slapen 13.00 wakker en broodkorst 14.00 bv 14.45 slapen 16.45 wakker 17.00 bv 17.30 groente 18.15 fles afgekolfde melk 18.30 in bad 18.45 bv en slapen Ze geeft deze tijden zelf zo'n beetje aan, wel eens 10 min. verschil ofzo maar begin het nu wel lekker te vinden een beetje regelmaat. Ook voor de oppas wel makkelijk. Ze werd gisteravond om half 12 wakker, speentje gegeven. En toen kwam ze om half 4, dus nu weer 1 nachtvoeding gehad.
Hier maakt de bijvoeding ook niet veel uit. We hebben een periode gehad met een heel slecht slapende Renske. Dat bleek tandjesleed te zijn, er zijn er 2 door nu. Ze werd 's avonds wakker, 's nachts om de 2 uur, dronk dan een beetje sukkelde weer weg, werd weer wakker, etc. Met 6 mnd zijn we met hapjes begonnen. Smikkeldesmikkel Ze krijgt om 1 uur fruit, en om 6 uur groente. Wij doen het gewoon tussendoor en niet met een voeding samen, omdat ik haar overdag al zo slecht geinteresseerd krijg in borst (fles zelfde, ze heeft gewoon overdag betere dingen te doen haha). Ze slaapt er de avond wel beter op door, maar komt ook regelmatig nog om 23 u. Een dag is meestal zo: 7 u wakker- bv 11 u - bv 13 u - klein beetje zelfgemaakt fruithapje (het is een hoeveelheid vgl, met een half potje geloof ik, ik vind potjes erg ranzig eerlijk gezegd), en zelf met stukjes fruit experimenteren (hahahaha mama ondersmeren of eten naar de poes gooien dus). 16 u - bv 18 u - groentehapje 19 u - slaapvoeding (soms twee volle borsten, dat is een grote voeding). (23 u) - bv 3 u - nachtvoeding, die geef ik praktisch slapend, slapen we samen lekker verder daarna