Onze dochter slaapt steeds vaker door maar als ze dus een nachtje doortrekt drinkt ze overdag om de 2 uur komt ze voor een nachtvoeding dan komt ze om de 3/4 uur slaapt ze veel beter overdag en is veel rustiger is ze veel meer vrolijk. Hoe kan dat? Ik vind het niet erg om iedere 2 uur te voeden maar ze lijkt niet lekker in haar vel te zitten wil niet spelen weinig lachen. Vind het zo zielig.
Mmh.. moeilijk te zeggen natuurlijk, maar ik weet wel dat mijn zoontje in de tijd dat hij op heel erg wisselende tijden wakker werd (soms 4 uur, soms 6 uur 's ochtends) ook "moeite" had met het ritme overdag en daardoor niet vrolijker werd. Wat mij toen werd aangeraden door het CB is om de dag elke dag op hetzelfde tijdstip op te starten.. en dat werkt voor hem goed. Inmiddels slaapt hij bijna altijd door, maar ook als hij nog slaapt wekken we hem 's ochtends om 7 uur voor de eerste voeding. Wat dat betreft geloof ik wel een beetje in de 3 R-en Ik weet niet of je er iets mee kunt, maar ons heeft het veel geholpen.
Ik start iedere dag. Om 6.00. Dit moet omdat ik ga werken en cw oudste naar school moet de 2e voeding is op het kdv ( als ik werk) im 9.00 uur de rest is op verzoek. We doen dit al 2 mnd zo, maar idd vooral op wisselende tijden wakker s nachts soms half 2, som 3 uur soms 4 soms 6 echt lastig als je werkt en er nog 2 hebt zeg maar haha. T zal ook wel wennen voor haar zijn we zien wel! Bedankt.