menstruatie en borstvoeding..

Discussion in 'Borstvoeding' started by Raatje, Feb 5, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Raatje

Raatje Lid

Apr 23, 2013
    89
    1
    8
    NULL
    NULL
    Ik vraag mij af of je cyclus weer normaal is als je al twee keer ongesteld bent geworden.

Ik geef mijn zoontje nu ruim 5 maanden borstvoeding en ben 35 dagen geleden ongesteld geworden. Nu zat ik vandaag te denken, huh moet de menstruatie niet ondertussen weer aangebroken zijn??

Hebben jullie ook maand(en) overgeslagen in het begin met je menstruatie terwijl je dus wel goed en duidelijk (een volle week) ongesteld bent geweest?

Lijkt mij dat je op een gegeven moment wel iedere maand ongesteld wordt? Of kan dat alsnog een maand overslaan?

Ter info: ik geef nog 5 voedingen op een dag en geen nachtvoeding meer. En nee, wij doen het niet veilig en stel deze vraag dus ook omdat ik in mijn achterhoofd aan een zwangerschap denk....:$

Hoop trouwens dat ik deze vraag hier juist plaats, maar ik wil deze vraag stellen aan moeders die borstvoeding geven ;)

2. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

Dec 1, 2014
    7,394
    5,298
    113
    Bij mij rommelde het een paar maanden voordat er weer echt regelmaat in kwam. Volgens mij was mijn zoontje 8 maanden toen het begon met rommelen, dat was toen hij meer bijvoeding ging eten. Ik heb tot 20 maanden borstvoeding gegeven, maar er zat dus voor zijn eerste verjaardag al weer regelmaat in, en ik had ook het idee dat ik ovuleerde, dus ik had wel het idee weer vruchtbaar te zijn, niet uitgeprobeerd, want we waren toen niet van plan al voor nummer 2 te gaan ;). Maar denk je dat je misschien per ongeluk zwanger bent geworden of wil je graag zwanger worden? Is me niet helemaal duidelijk uit je post. In het eerste geval kun je het beste een testje halen denk ik... Hoewel het dus ook niet vreemd is als de regelmaat nog niet terug is.

Share This Page