Moeders van baby's die (nog) niet zoveel zeggen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lorena81, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lorena81

Lorena81 Lid

19 jun 2009
    62
    0
    0
    Mijn zoontje zei al best vroeg mama en papa ik geloof met een maand of 8,ik heb gemerkt dat hij dit nu niet meer zegt,hoevaak ik het ook herhaal.Kan dit dat ze bepaalde dingen niet meer zeggen?

Verder vroeg ik me af wat jullie zoon of dochter allemaal kan zeggen,of juist (nog) niet kan zeggen.

2. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Hier vooral mama en elke variant hierop. 1 keer papa gezegd, maar dat is een gelukstreffer volgens mij. Ze babbelt er vrolijk op los en alle klanken komen voorbij. Komt vanzelf hoor allemaal. Ze heeft ook geen flauw idee wat ze bedoelt nog:p!

3. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    hoe oud is je kindje? jamie begon rond 8 maanden ook flink te brabbelen en zei hele dagen: mamammamamama maar niet echt gericht op mij ofzo... pas sinds hij een jaar ofzo is begon hij dat te doen. en vanaf toen ging het eigenlijk best snel. iedere week een woordje ofzo? nu hij 16 maanden is: Mama, Papa, Tut, Dicht, Klok, Namnam (eten), Ba (babs de hond), Bah (poep) Piem (piemel als hij in bad zit), Eg (weg) Bloe (bloem), Bmm (boem als hij iets laten vallen) O o o o o (als hij iets doet wat niet mag) en die, en vast nog wel vanalles wat ik nu even vergeet... je moet het wel begrijpen hoor want hij zegt heel veel gebrekkig :) een vreemde verstaat er niets van.

ik vind het wel leuk dat hij al wat woordjes zegt, maar zonder die woorden kan je je kindje ook al wel goed begrijpen hoor. ik zag heel veel aan jamie zijn lichaamstaal...

Deel Deze Pagina