borstvoeding en de mmm

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Lenaroos, 20 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Dochter is nu bijna 9 maand en krijgt nog ong 4x per dag borstvoeding.

Ik ben nog niet ongesteld geweest (helaas)
    En wil in december/januari het ziekenhuis bellen om voor een tweede wonder te gaan.

weten jullie misschien of dit een probleem is?
    Moet ik eerst stoppen met de bv en zien of ik zelf een cyclus krijg (al is die bij mij altijd een rotzooi)
    Mag je bv geven en puregon en pregnyl spuiten?
    Ik kan natuurlijk ook meteen vragen aan de dokters, maar dit is wat laagdrempelig he :)

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik denk dat je idd eerst moet stoppen met de bv. De hormonen lijken me niet echt bevorderlijk voor de melk. En wellicht stopt de productie dan sowieso.

Je cyclus kan ook beïnvloed worden door de bv, dus alleen daarom zou ik al stoppen als je voor een tweede wil gaan.

3. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Bij ons moet je idd eerst stoppen voordat je de mmm weer in mag. Maar ik weet van dames hier die andere ervaringen hebben, dus misschien hebben die een beter idee

4. Lenaroos

Bedankt voor jullie reacties. Ik was sowieso van plan om te gaan afbouwen met de bv, omdat het kolven niet lukt. Maar het is ook nog zo fijn en makkelijk die bv.

Maar ik ga toch maar de mmm pas in als ik klaar ben met de bv.

5. Lenaroos

Ik heb trouwens geen zin om te gaan wachten tot ik zelf eens een keer ongesteld wordt. We maken met de medicatie wel een cyclus :p

6. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Na een bevalling kan pcos/je cyclus ook hersteld zijn toch?

Vrieninnetje had ook pcos toen ze zwanger probeerde te worden van de eerste. Toen ook puregon gespoten. Na de bevalling had ze een prachtige cyclus en geen MMM meer nodig voor een tweede!

Dus wie weet ;)

7. Lenaroos

Zou fantastisch zijn! Mijn LF van 5 daagjes helpt helaas ook niet mee.
    Vertrouwen in mn lichaam ben ik kwijt

maar het kan. Ik weet het.

8. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Ik zou eerst stoppen met bv en je eingen cyclus opstarten.

Ik heb ook pco en hadden bij de eerste mmm nodig. Bij de tweede ben ik ongepland zwanger geraakt. Het lijkt me toch mooier om zonder al die hormoontroep zwanger te raken, maar dat is ieder voor zich.

Deel Deze Pagina